פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרותי תשתית אינטרנט לפי סכום גבוה ממה שהובטח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

להלן מהלך העיניינים:

ביוזמתי התקשרתי לפני כשלושה שבועות לברר מתי מסתיים לי מבצע הוט שיש לי לתשתית האינטרנט, ולבקש לעדכנו. לאחר שיחת טלפון נוספת שלי עם נציגי הוט לפני כשבועיים נאמר לי מפורשות כי מאחר ועברתי דירה בסוף אוגוסט השנה- עודכן לי אוטומטית המבצע לעוד שנה - עד ספטמבר 2009. שאלתי שוב אם זה בטוח, ונאמר לי ע"י הנציגה שאכן זה כתוב במחשב שלהם. ביקשתי לקבל אסמכתא לכך לידי בכדי שלא יקרה מצב שבו יחיבו אותי לפי סכום גבוה יותר, אך נענתי שאי אפשר לקבל דבר כזה ושלא אדאג כי זה מעודכן ולא תהיה בעיה.
ומה מתברר? כמובן שחייבו אותי בסוף דצמבר על סכום שהינו גבוה מהסכום שהובטח לי כי מעודכן עבורי.
ועוד בשיחה היום עם נציגת הוט נאמר לי כי לא רשום דבר לגבי המשך מבצע עד ספטמבר.
כלקוחה ותיקה אני מאוכזבת, מרגישה ששוב נפגעתי מאחר ואת אותו התרגיל כבר עשו לי לפני שנה.
הדבר הוא בלתי נסבל, זה פשוט ניצול נגישות לכרטיס האשראי של הלקוח.
זאת חוצפה ושרות שלוקה בחסר באופן קבוע.
אני דורשת לטפל בנושא מידית, להחזיר לי את כספי ולקבל את הפיצוי המגיע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר כספי ולפצות לפי המגיע. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה