פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחיטת דמי מנוי כחצי שנה לאחר ביטול מנוי נושא התלונה:
קסלר אבי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הבעת דיעה על קבלת השירות וכל הקשור בכך
לטיפולכם - סיכום הודעות ששלחתי לחברת HOT
ביטול מנוי לשרות TV של HOT
הודעתי לכם בספטמבר 2008 על בקשה לביטול מנוי לשרות TV של HOT. באוקטובר 2008 הודעתי לכם באוקטובר 2008 על שינוי כתובת מנתניה לחיפה. הודעות אלו נשלחו למחלקה לשרות לקוחות שלכם בדואר, דואל והודעות טלפוניות לנציגי המחלקה.
התחיבתם מספר פעמים לשלוח נציג לאיסוף הממיר בתאריך ושעה שתואמו מראש. הנציג לא הגיע לכתובת הנכונה ונגרם לי נזק ישיר. במקביל המשכתם לחייב את חשבוני עבור עבור שרות - וזאת בניגוד לבקשתי לביטול מנוי בספטמבר 2008.
בזמן שרות מילואים בדרום, גיליתי שאתם מוסיפים לחייב אותו חשבון.
במסגרת הכתבות שאני מעביר למספר ערוצי תקשורת בארץ ובחו"ל אשמח לכתוב על חברה שמנצלת שרות של אנשים במילואים במלחמה בדרום כדי למשוך מחשבונם כספים ללא הצדקה.
אני מצפה לקבל מכם לאלתר את הכספים שחייבתם את חשבוני מאז ספטמבר 2008 בצרוף פיצוי הולם והתנצלות בכתב בערוצי התקשורת.
בהצלחה ! אבי קסלר 0507907838 [email protected]
כספי סוג הנזק :
אזהרה לציבור: להתרחק מחברת HOT פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית מר קסלר טופלה במסגרת פניות הציבור,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניית מר קסלר טופלה במסגרת פניות הציבור,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה