פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע,אי עמידה בתנאי החוזה וזילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

פניתי דרככם לחברת HOT כבר פעמיים,עדיין לא קיבלתי שום הייחסות לפניות ותשובות.למראות שכבר עברו הרבה יותר מ-14 יום.
חברה זאת מנסה לשכניע אותי לא להתנתק,אך אני רוצה להתנתק.
חוץ מזה הם דורשים לשלם קנס יציאה,אך אני מתנגד עקב סבל של יותר מחצי שנה של שירות הגרוע ולא עמידה לפי תנאי של חוזה מצד החברה.
הם אף פעם לא חוזרים בזמן,שולחים טכנאים לא מקצועים וגם מזלזלים בלקוחות שלהם ועוד על זה הם רוצים קנס.
אני מאוד מעוכזב מהחברה זאת.
מאוד מבקש לעזור לי להתנתק מהחברה זו,עקב שירות גרוע ואי עמידה בתנאי חוזה.אני לא מוכן לשלם שום קנס.
בנוסף בחברה טוענים שהתחייבות לשנתיים,אך נציגה שחתמתי אצלה חוזה אמרה לי רק לשנה.
נציגי חברה לא מעבירים אינפורמציה חשובה למיחשוב,רק מעבירים דברים חשובים לחברה.(לדוגמה: נציגה הבטיחה שאחמ"ש חייב לחזור תוך 4 שעות,אך אף אחד לא חזר במשך שבועיים ואת זה כמובן היא לא רשמה בפניה).

בתודה,
יבגני
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס,החזר כספי ללקוח על סבל ואי עמידה בתנאי החוזה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר גולדנברג טופלה במסגרת טיפול מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר גולדנברג טופלה במסגרת טיפול מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה