פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב העובר על החוק וטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים במהלך חודש מאי ביקשתי להתנתק מכל החיבורים שמחברת הוט ולאחר שהובהר לי כי החיוב הוא לשנה בלבד.
לאחר אין ספור פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות כי יבואו לנתק אותי משום שאני עובר דירה ולאחר כשנה וחצי מיום ההתקשרות ביננו לא הועילו בטובם להגיע . רק לאחר מעבר הדירה הגיעו לדירה החדשה על מנת לאסוף את הציוד כאשר הגיע הטכנאי וגם זה לאחר אין ספור טלפונים ואי הגעות של הטכנאי- דבר העובר על החוק ודורש פיצוי ,הועיל בטובו הטכנאי לאסוף את הממיר אך לא היה מוכן בשום פנים ואופן לאסוף את מודם הטלפון לאחר מרדף חוזר של טלפונים הרמתי ידיים .והנה לאחר כשנתיים מתקשר אליי משרד עו"ד אברהמי המייצג את החברה ודורש ממני לשלם חוב בנוסף על המודם כי כעת נוצר חוב שאינני מבין מהיכן ,ולא הובהר לי כי עליי לשלם חוב זה והרי על פי חוק הינכם מחוייבים לסגור חשבון לאחר חודש מסיום ההתקשרות עימי דבר שלא נעשה אף פעם , לא נוצר עימי שום קשר שיעיד על אי רצון לתשלום או על צורך בתשלום וכשביקשתי ממשרד עו"ד להביא כל ראייה המעידה על בקשת תשלום נעניתי כי אין דבר שכזה ואף על כן העו"ד המייצג את חברת הוט מאיים ב"הוצאה לפועל" ,על דבר שלא היה ידוע לי כלל והינו באשמתכם המלאה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
איסוף המודם ביטול החוב וביטול תשלום שכר טירחת עו"ד פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה