פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי ורצון להתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עבור מחלקת פניות לציבור

העתק – מנכ"ל HOT
סמנכ"ל תפעול ושירות

הנידון – תלונה על איכות השירות ובקשה להתנתק בעקבות כך

שלום רב,
היום, פשוט נגמרו לי המילים והכעסים על חווית השירות שעברתי בשלושה שבועות האחרונים בקשר שלי לשירות חברת HOT.
למרות זאת אני בוחר לכתוב כדי שאולי צרכנים אחרים לא יעברו את ה"חוויה" שאני עברתי.
אני לקוח עיסקי המשלם כ 500 ₪ עבור שירותי HOT
לפני שלושה שבועות ביקשתי להתקין ממיר נוסף בדירתי שמשמש גם כמשרד העסק שברשותי.
במהלך הבקשה נתקלתי באטימות ואי אכפתיות של אנשי שירות הלקוחות לצרכיי.
התאריך להתקנה שקיבלתי היה כ20 יום מפתיחת הבקשה ובמהלך הפניות המתנתי שעות על הקו, הועברתי בין עשרות נציגים שהעבירו אותי ממוקד למוקד למרות שביקשתי שלא ינתקו לפני שעונים לי הועברתי מתוך תחושה שכל רצונם הוא " לסיים מהר את הטיפול ולהעביר לאחר".
השמות שטיפלו בי היו מור וקרן משירות לקוחות, משה מהמוקד העסקי. מוקד אור אחד שגילה אכפתיות מדהימה הינה ג'ני משירות לקוחות שבזכותה לא התנתקתי עד כה.
נוכח השירות הגרוע ביקשתי להתנתק מ HOT .
קשרי לקוחות פנו אליי בבקשה לעכב את הניתוק ולנסות להקדים את ההתקנה. גם זה לאחר "מלחמות" רבות. הבטיחו לי שאני לקוח חשוב ויקר....ועיכבתי את הניתוק ומעבר ל YES
נקבע לי ביקור להיום 21.1 , הביקור תואם על ידי רונה מקשרי לקוחות.
ביום ראשון התקשר בבוקר טכנאי ואמר לי שהוא אמור להגיע באותו יום. אמרתי לו שיש לי תור ברביעי ולא בראשון. ביום שני אותו סיפור כאשר הטכנאי אומר שלמרות שנקבע לרביעי " האם אפשר להגיע כרגע".
ביום רביעי ( היום) המתנתי לשווא בביתי בשעות הבוקר, כשעברה שעת הביקור התקשרתי ל HOT שטענו שמה שמתועד במערכת הוא "רק" שהטכנאים רצו לבוא בראשון ושני ונאמר להם שהתור ברביעי.

אני באמת שואל:

חברה שמבוססת על שירות בעיקר יכולה להרשות לעצמה יחס כה מזלזל מהנציג הטלפוני?
חברה שטוענת שהלקוח יקר לה , האם היא עוקבת אחר הטיפול בו.
לקוח שהודיע שהוא מתנתק והתבקש "לתת הזדמנות" – האם לא ראוי לוודא שהטיפול מצד הטכנאים מתבצע?

אני חושב שאני לקוח טוב שמרבה ברכישות ערוצים ותכנים, מתמיד, ולא חיפשתי שינוי, לא ביקשתי הנחות ומבצעים גם בימים קשים אילו.
אני כל כך מאוכזב וכועס', אני מאוד מבקש לנתק אותי מהשירות ולתאם איתי את מועד הניתוק והחזרת הציוד. בכוונתי לעבור לחברת YES

חמי כץ
0547730061
מסילת וולפסון 32 תל אביב



עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה