פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ועיכוב בזיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחוברת לאינטרנט דרך הוט. העברתי את המודם שלי למישהו אחר והם המשיכו לחייב גם אותי וגם אותו.
אחרי מספר חודשים שעליתי על הטעות פניתי להוט ואחרי צעקות ורדיפות ממושכות הם הכירו בטעות שלהם ואמרו שיעבירו לי זיכוי לחשבון תון 30 יום אחרי 4 או 5 חודשים שכל חודש הם אומרים שהזיכוי יכנס לחיוב של כרטיס האשראי בחודש הבא הם אומרים לי שהם זיכו את כרטיס האשראי שלי ואצלי אין שום זיכוי. אני כבר חצי שנה רוצה לבטל את כרטיס האשראי הזה כי כבר התחתנתי ויש לי כרטיס אשראי אחר ואני משלמת על הכרטיס הזה את דמי הניהול בסך 14 ש"ח ואני עדיין רודפת אחריהם כדי לראות את הזיכוי אצלי ועדיין הם מריצים אותי וכסף אין.
וגם בזבוז זמן וגם עוגמת נפש, עצבים ובריאות סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבורHOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה