פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי פעמים בלגן בחברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ברצוני להתלונן על חברת הוט.
ב 16.01.09 החלטנו להתנתק מבחברת הוט עקב אי מילוי התחייבות מצידם לספק ערוץ NG WILD ללא תשלום במסגרת מבצע פלטינה שהם מציאים כמו שהוסבר לנו כמה חודשים אחרי שמי שיש לו את המבצע לא זכאי לערןץ, קיבלנו מיס הצעה טובה יותר והחלטנו להתנתק. כמו שנכתב ב16.01.09 דיברנו אם נציג שימור שקבע שיבוא טכנאי הוט לקחת ממיר ב 20.01.09 בין15-17 חיכינו ואף אחד לא הגיעה , התקשרתי לשירות לקוחות הוט ונאמר לי שאין בכלל שום תאום להגעת טכנאי (גם לא תאום עתיתדי - הסבר בהמשך) אמרנו בסדר זה סתם טעות של הבחור , קבעתי מחדש טכנאי ל27.01.09 , ביום 25.01.09 התקשר בחור מהוט וביקש לדעת אם אנחנו בבית כי הטכאי צריך להגיעה הסברתי לו שקבענו ל 27.01.09 בין 15-17 וכרגע אין לי זמן כי לא תיאמו איתי, נאמר לי אין שום בעיה ויגיעה טכנאי ב 27.01
ב 27.01.09 התקשרתי ב 13.45 בערך כדי לברר האם יגיעה טכנאי נאמר לי שכן שנחכה בין 15-17 יגיעה טכנאי אך גם הפעם לא הגיעה אף אחד.
ב 17.05 התקשרתי לשירות לקוחות ונאמר לי שבכלל לא היה מתואם לי טכנאי להיום ואין דבר כזה לגבי הפניה שלי ב 13.45 אמרו לי שמי שדיבר איתי אמר לי בלי לבדוק כי באמת אין שום הזמנה מה שכן נאמר לי שהיה טכנאי בביתי ב 25.01.09 ולא הינו בבית (למרות שציינתי שאכן התקשרו אלי אך הסברתי את המצב וביקשתי שיבוא בזמן המתואם).
כרגע תיאמו לי טכנאי לעוד שבוע 3.2.09 בין 13-15 אך אני בספק אם גם הוא יגיעה .
אני פונה אליכם כי אני מעוניין לדעת מה אני יכול לעשות כנגד החברה הנ"ל כדי שיבוא כמובטח ואני אפסיק לבזב את זמני.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה