|
|
|
|
|
|
תביעה של אישה אשר שוכבת בקומה בבית חולים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יקום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חברת הוט הנחמדה בחרה לתבוע אישה זקנה אשר נכדיה בחרו לנתק את הטלויזיה בביתה עקב כך שנכנסה לתרדמת.
כשהתקשרנו לבטל כמובן שלא אמרנו לנו שהיא חתומה על דמי ביטול.
לאחר 5 חודשים קיבלתי מכתב תביעה בדואר על שם סבתי שהיא חייבת 619שח.
שהתקשרתי ל HOT להבין את פשר העניין הוט אמרו תתבענו אותנו נראה אתכם מעיזים, והתנהגו יותר גרוע ממאפיונרים הבחורהשענתה גם אמרה שהם יעקלו את החשבון לסבתי. שניסיתי להסביר להם שהיא בקומה כבר זמן רב והיא לא ממש רואה טלויזיה כי היא בבית חולים סיעודי אז הפקידה הנחמדה הוסיפה שהיא גם תגרום לעיקול של הביטוח הלאומי.
אין ספק שזו חברה למופת.
היום שדיברתי איתם שוב וניסיתי לקבל מנהל הם די סירבו לתת לי עד שהסברתי להם שהחוק מקנה לי זכות ואז הם אמרו שמנהל יחזור אליי מה שעוד לא קרה.
בקיצור אם הם היו אומרים ביום הניתוק על החוב מה טוב .
אבל ישר לשלוח תביעה ועוד לאישה זקנה בקומה שידוע לחברה סיבת הניתוק ועוד לאיים עלינו שיעקלו את כל מה שיש לה כי יש להם עו"ד חזקים זה ביריונות
טיפשית במיוחד לאור כל התלונות נגד חברת HOT.
נחמד של HOT אין כבוד לזקנים ולחולים רואים שהם שומרים על סטנדר שירות כמעט כמו איכות התוכניות שלהם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול התביעה לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מר אדלר טופלה במסגרת שירות לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתו של מר אדלר טופלה במסגרת שירות לקוחות,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|