פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים אחותי פנתה אליי לעזרה ,אם אני יכולה לשלם חוב שיש לה בהוט, הסכמתי ונתתי לה את מספר כרטיס האשראי שלי,אחרי מספר חודשים שמתי לב שבכל חודש אני משלמת כבלים בכרטיס האשראי התקשרתי להוט ובררתי איך אני משלמת כבלים בה"ק או בכרטיס אשראי ואז נאמר לי שבהו"ק, לשאלתי למה גובים ממני בכרטיס אשראי נאמר לי שאני משלמת עבור אחותי.הייתי בהלם מהתשובה וזעמתי ושאלתי את הנציגה איך אפשר לחייב אדם ללא ידיעתו ונאמר לי שהיות ולאחותי אין שום אמצעי תש' אז הם השתמשו בכרטיס שלי.ואני שואלת האם מותר לחברה להשתמש על דעת עצמה בכרטיס של אדם אחר ללא ידיעתו?
מקרה 2-התקשרתי בשבילי לשאול כמה אני משלמת להוט עבור אינטרנט ונאמר לי 70 שח' הייתי בהלם כי בזמנו שסגרנו נאמר לי שעבור האינטרנט אני ישלם 10 שח' בחודש לשאלתי על סמך מה אתם גובים ללא ידיעת הלקוח נאמר לי שהם שלחו מכתב.
אני שואלת איך אפשר בכזו קלות לגבות מלקוחות כסף ללא ידיעתם.
אני חושבת שזה עברה על החוק ומישהו בהוט צריך לתת את הדין.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה לשביעות רצונה,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה לשביעות רצונה,
בברכה
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה