פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של נציגת שירות ואני משלמת , ביזיון !!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הוטל עיקול על חשבון הבנק שלי והוראת קבע אחת חזרה , (לאחר כשבוע הכל הוסדר והעיקול הוסר } מיד התקשרתי להוט ונציגת השירות אמרה לי שכל הסכום ירד לי ב- 1.2 מחשבון הבנק ואני צריכה לבקש מהבנק אישור מחדש על הוראת קבע ולהעביר בפקס את האישור החדש . ואכן הלכתי לבנק קיבלתי אישור על הוראת קבע חדשה והעברתי להוט בפקס . בתאריך ה- 25.1 אני חוזרת מהעבודה ומכתב על דלתי שנציג הוט היה בביתי עקב אי תשלום חוב ובא לקחת את הממרים והמודם שברשותי ומאחר ולא הייתי נותקתי מהכבלים. הייתי בהלם מיד טילפנתי להוט . ונציגת השירות אומרת לי שהיא רואה שאכן מה שאני אומרת זה נכון {הכל מתועד } אבל הפקידה טעתה . אי לכך אני מנותקת עלי לשלם את החוב בדואר ואים אני רוצה להתחבר להוט מחדש !!! אני צריכה לעשות זאת דרך חשבון בנק אחר כלומר לפתוח חשבון בנק מיוחד להוט . ראוי לציין שחזרו לי הוראות קבע מעוד גופים ואיתם לאחר שיחה אחת הכל יסתדר ראויים לשבח אורנג'!!! אניממש בחוסר אונים מעולם לא היו לי בעיות כאלו אין עם מי לדבר
.מאוד מאוד אודה על עזרתכם
בברכה
מוהבן מאירה
אין טלויזיה בבית סוג הנזק :
החזרת השירות ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' מוהבן טופלה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' מוהבן טופלה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה