|
|
|
|
|
|
זילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח חדש של הוט . ומאוד מאוכזב מהשרות הניתן לי לאחר החיבור. הוסבר לי כאשר אני משלם את הקנס יציאה מהחברה המתחרה אני צריך לפקסס להוט את הקבלה שאני שילמתי ב.7.1.09 פיקססתי להוט לאחר שקיבלתי מספר פקס משרות לקוחות של הוט אך לצערי לאחר שבוע פניתי אל שרות הלקוחות והם טענו שלא קיבלו שום פקס. קיבלתי מספר אחר של פקס ושוב פיקססתי אך גם לאחר הפקס השני ששלחתי הם שוב טענו שהפקס לא היגיע . במשך שלושה שבועות מעבירים אותי מנציג לנציג לאחר שאני ממתין על הקו במשך 50 דקות בכול שיחה איתם . למרות שבכול שיחה אמרו שיחזרו אלי אך כמובן אף נציג או נציגה לא חזרו אלי. והחלטתי שאני מתנתק ומוותר על הקנס שאני אמור לקבל.אני חושב שזה חוצפה שחברה בסדר גודל כמו של הוט מתנהגת ככה ללקוח .זה היה פשוט סיוט של שלושה שבועות עד שמישהו באמת היה מוכן לשמוע את הטענות שלי שהיו מוצדקות . אני חושב שכול לקוח צריך לקבל את מלוא תשומת הלב גם לאחר שהעיסקה בוצעה אולי עשיתי טעות שעברתי לחברה אחרת ואני מקווה שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתו של מר הרוש טופלה במסגרת פנייתו למחלקת קשרי לקוחות
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתו של מר הרוש טופלה במסגרת פנייתו למחלקת קשרי לקוחות
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|