|
|
|
|
|
|
זיכוי - האומנם ?!?!?!?!? |
נושא התלונה: |
יום שני 01 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חזרת הוט גבתה ממני במשך 8 חודשים, חיוב בגין שקע נוסף. דבר שלא היה ולא נברא. כמובן שהם התנצלו, והבטיחו זיכוי בגובה 93 שח. עברו חודשיים, טרם קיבלתי את הזיכוי. מהשירות לקוחות נמסר כי: "זה אכן כתוב אצלם במחשב, לא ברור מדוע בפועל לא קיבלתי את הזיכוי".
מבחינתי זו גניבה לכל דבר, אני מתכוונת להתנתק מהטריפל, לחזור לבזק ולפנות לאמנון לוי, זו חוצפה שאין כמותה
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתה של גב' רבין טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פנייתה של גב' רבין טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|