פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: שירות לא הוגן ולקיחת כספים שלא לצורך מחברת HOT. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
2.2.2009
לכבוד: חברת HOT
עותק: אתר תלונה.


הנדון: שירות לא הוגן ולקיחת כספים שלא לצורך מחברת HOT.

שלום רב,
שמי: קרן
לא נותרה לי סבלנות להסביר ולהביע את רגשותיי כלפי חברת HOT חברה כ"כ לא הגונה.
לא אתחיל ואספר את כל בעיות העבר שהיו לי איתם למרות שאני סבורה ובטוחה שאם אגיש נגדם תביעה ארוויח לא מעט, לצערי הרב אין לי זמן וכוח להתעסק איתם, אך כנראה זו המטרה שלהם – להתיש אותך עד שתתרום להם את כספך.
לא עוד!
מדי חודש אני משלמת על השירותים השונים מבלי לבדוק אותם אפילו, סיכמתי מחיר ואני מקווה שהם יעמדו בזה. אך אף פעם לא חשבתי שחברה כ"כ גדולה מסוגלת לגנוב, במיוחד בתקופת מיתון לא פשוטה.
לפני מספר חודשים גיליתי שאנני כבר לא במבצע ושאוטומטית אני משלמת מחיר מחירון... מחירון????? מה זה מחירון????? מחיר שלא ניתן להבין... יותר מ400 ₪ על שלושה שירותים פשוטים – אינטרנט, טלוויזיה וטלפון. 400 ₪ די מוגזם לא? במיוחד שאני חתמתי על מבצע שבו אני משלמת לא יותר מ280 ₪ על שלושת השירותים.
כמובן שאף אחד לא עדכן אותי שתם המבצע וכמובן שאף אחד לא קיבל הסכמתי לשלם מחיר שכזה!
פניתי לחברה על-מנת להבין מה פשר החיוב?
באופן מיידי הציעו לי טריפל (למה לא? היה נחמד עד עכשיו בואי תתחייבי לעוד שנתיים, שלוש, ארבע... למי אכפת?)
הייתי לפני מעבר דירה ולא עניין אותי שום טריפל, פשוט רציתי לשלם מחיר הוגן.
הנציג היה נחמד והציע שלא אשלם במשך 3 חודשים עבור האינטרנט והטלפון אלא רק על הטלוויזיה – מחיר של 259 ₪, וואלה? עשו לי טריפל.
אך מישהו בדק, מישהו וידא? לא ולא שוב הייתי תמימה וסמכתי על החברה ה"הגונה".
ב3.12 ביקשתי לבצע הקפאה של המנוי בגלל מעבר הדירה.
כעבור חודש בערך פניתי וביקשתי שיגיע מתקין לביתי על-מנת לבצע מעבר דירה, סגרנו על ה2.1.09 בין 9:00-13:00.
הגיע היום הגדול, עברתי דירה – סוקולוב 30 דירה 3 חיכיתי חיכיתי אך אף אחד לא הגיע – התקשרתי ושאלתי מתי המתקין אמור להגיע? הנציגה אמרה לי באופן מאוד החלטי שלא קבעתי ולא תיאמתי עם אף אחד הגעה של מתקין. הסבתי לה שאכן קבעתי – אז היא הביעה אמפטיה כמובן והציעה לשלוח מישהו ביום שלישי – יום שלישי???? ארבעה ימים לאחר מכן?? לא ולא!
הסברתי לנציגה שאחותי, תושבת הדרום, שוכנת אצלנו בעקבות המלחמה יחד עם ביתה הקטנה שבלי לולי בסופ"ש תגרום לטרור לא קטן ובתקופה לא נעימה זו כדאי לנסות ולהימנע מכך.
שוב קיבלתי אמפטיה אך ללא שום ניסיון לעזור – כנראה שהנציגים עוברים סדנה ע"י פסיכולוגית שמדריכה אותם איך לדבר עם הלקוחות אך איפה הפתרון? איפה העזרה? מה בסה"כ ביקשתי, להמשיך ולהיות לקוחה שלכם? אחרי כל הטלאות שהעברתם אותי הייתם צריכם לקפוץ על המציאה!!!
אחרי שיחה של 50 דקות עם הנציגה – שלא לדבר על הHOLDים הבלתי נסבלים אמרה שמנהל יחזור אליי.
כעבור שעה בערך חזרה מנהלת הציעה שיגיע מתקין ביום שני – לא הסכמתי שאני אשלם על טעות שלהם והתעקשתי שיגיעו כבר באותו היום. אחרי ויכוחים ארוכים ומייגעים וואו הפלא ופלא יש מישהו שיוכל להגיע אליי, איזה יופי הוא בדיוק נולד עכשיו, לפני שעתיים הוא לא היה קיים?
המנהלת הנחמדה הציעה לפצות בשנה V.O.D חינם, איזה כיף לי!
הגיע מתקין הכל טוב ויפה – כל הסופ"ש ראינו הופ כי את לולי לא פתחו לי אבל לא נורא הילדה הייתה רגועה כולם בסדר!
כעבור מספר ימים רציתי לעדכן טריפל – נגמרו השלושה חודשים הזולים שהנציג העניק לי.
עדכנתי טריפל ב269 ₪ וביקשתי לוודא שמעודכן V.O.D לשנה, מה פתאום? שנה? אנחנו לא נותנים לשנה!!! צחקקה הנציגה – אני אתן לך שלושה חודשים (כדי שתסתמי את הפה), לא היה לי זמן ולא סבלנות – בסדר תעדכני שלושה חודשים ותבקשי מהמנהלת שדיברתי איתה שתחזור אליי כי היא הבטיחה שנה והיא יכולה לעדכן. לא חזרה מנהלת ולא נציגה – השנה התפוגגה כאילו לא הייתה קיימת.
שכחתי מהנושא והתחלתי לתרום לHOT 12.9 בחודש.
באותה שיחה ביקשתי לוודא שאני מקבלת זיכוי על חודש ההקפאה שביצעתי – כן, כן אמר בהסכמה הנה אני כבר מעדכן לך את הזיכוי. שאלתי לסכום, אך הוא לא ידע "אני צריך לחשב" הוא אמר.
מה צריך לחשב בדיוק? אני יודעת ששילמתי 281 ₪ כבר חישבתי, טוב תחשב מה זה משנה העיקר שתעשה את העבודה.
ב29.1 פתאום אני רואה שלושה חיובים שונים: אינטרנט65.7 ש"ח, טלוויזיה 237.02 ש"ח וטלפון 33.33 ₪.
א. מגיע לי זיכוי אז על מה חיוב?
ב. לא סגרנו על טריפל של 269 ₪?
ב2.2 פניתי לנציגים של HOT שהסבירו על חיוב יחסי של חודש וחצי, מה יחסי איפה יחסי? אני משלמת כל חודש!
וחוץ מזה, איפה הזיכוי? אה... את הזיכוי תקבלי חודש הבא... ככה זה עובד נבטיח היום ובעוד חודשיים תזוכי! אחלה שיטה לגרום לי לשכוח.... 
טוב, על כמה הזיכוי העתידי שאלתי? 212 טלוויזיה, 17 אינטרנט, 12 טלפון. וואו איזה זולים אתם הוט.... זה מה שאתם גובים על חודש??? יפה מאוד אבל לא נראה לי בואו נחזור קצת אחורה לפני שהנציג הקטן שלכם ישב עם מחשבון אני ראיתי במו עיני חיוב של 281 ₪ בוויזה אז איך הגעתם ל241 ₪ בלבד? הנציגה החמודה אמרה שהיא לא יודעת לענות – "במחלקת מעברי דירה בטוח ידעו לענות"... יופי טופי שוב המתנה שוב להסביר הכל מהתחלה ושוב HOLDים ארוכים... הוט פשוט חוויה של שירות.
מעבר דירה לא יודעים לענות מלבד לנסות ולהסביר ולשים על HOLD ושוב פעם HOLD הם לא יודעים דבר כנראה, לכן הנציגה הציעה להעביר אותי לשירות לקוחות (שוב פעם) "שם הם ידעו לענות!" על מה לענות את יודעת בכלל מה שאלתי???? נו טוב, לפחות הם עקביים ושוב פועלים בשיטה המדופלמת להתיש את הלקוח.
אך הפעם אמרתי די! אני לא מתייאשת! אחת ולתמיד אני עומדת על שלי.
אל תעבירי לנציג נוסף, אני רוצה מנהל לא בכיר לא זוטר, מנהל!!!!! ראש צוות ומצידי את מנכ"ל החברה. את האנשים שמחייבים את הלקוח ונותנים לנציגים המסכנים להתמודד עם הגניבות שלהם!
לא עוד הוט! לא עוד!
אם יש צורך נפנה לאמנון לוי ואפילו למשפט.
לי נמאס לתרום לכם את מיטב כספי – לא רוצה טריפל לא רוצה שמיפל. אני רוצה להתנתק לא רוצה לשלם אגורה יותר!
נמאס לי עייפתי ואין לי זמן וכוח לבזבז עליכם, שלמו את המשכורות לנציגים בעצמכם אני מוותרת!!!
ולשכן מדירה מספר 1 נמאס לקבל מכם את החשבוניות שלי – תלמדו לכתוב, להקשיב ולהסתכל אני גרה בדירה 3 אמרתי כבר 100 פעמים אם לא יותר. עשיתם לי מעבר דירה ועדיין לא יודעים את כתובתי?

בקיצור ולעניין המכתב הזה רק על קצה המזלג.
אני מבקשת, סליחה דורשת, תיקון של כל אותם הדברים המצוינים להנ"ל, פיצוי הולם שיפצה על שעות העבודה שבזבזתי בגללכם! לא V.OD לא סרט מתנה אלא פיצוי כספי שיחפה על כל הכסף שגנבתם ממני וניתוק של המנוי מבלי לשלם דמי ניתוק אני אפילו לא חודש בטריפל – אז בטלו את העסקה!
אחרת (ואני כבר לא מתביישת לאיים) אפנה לעו"ד, לתקשורת או לכל מקום שיכתים את שמכם!!!


תודה מראש,
קרן.
מפורט בתיאור הבעייה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סבח טופלה במסגרת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' סבח טופלה במסגרת פניות הציבור
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה