פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ללקוח חדש נושא התלונה:
סיטון אלעד שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זוגתי ואני בשעה טובה עזבנו את הקן של ההורים ועברנו לדירה משלנו. היות ואנחנו מאוד מאורגנים, כבר שבועיים לפני המעבר החלטנו להסדיר את כל העניינים הרלבנטיים, בהם גם חבילת התקשורת שלנו. לאחר סקר שוק והתמקחויות רבות, סיכמה זוגתי עם הוט על הזמנת חבילת הטריפל, והטכנאי הוזמן לתאריך 2 בפברואר בין השעות 17:00-19:00. זוגתי התקשרה לבקש שהטכנאי יגיע ככל האפשר סמוך לשעה 17:00- בקשה לגיטימית עפ"י דברי המוקדנית. בשעה 18:45, 15 דקות בלבד לפני תום חלון הזמן שבו היה אמור הטכנאי להגיע, קיבלנו שיחה מהוט, בה התבשרנו שהגעת הטכנאי תתאחר לכל היותר בשעה וחצי. בהתחשב בכך שזמן ההתקנה עומד על כשעה וחצי, סיום הביקור היה צפוי להיות בשעה 22:00. היות ומדובר כאן בחריגה פראית בלו"ז שלנו, אמרנו לנציגה שהתקשרה שאיננו יכולים להיות בבית בשעות אלה, ולכן אנו מבקשים לדחות את מועד ההתקנה לבוקר למחרת. בהוט סירבו לאשר, וכל שהובטח לנו זה שיצרו עמנו קשר במועד לא ידוע ויבדקו מה ניתן לעשות. למרבה ההפתעה, קשר כלל לא נוצר, ואף כאשר זוגתי ניסתה מיוזמתה ליצור קשר עם החברה ולבדוק מתי ניתן לתאם מועד שבו הטכנאי יגיע, כל שהצליחה לעשות זה להגיע למוקד השירות. לאחר שהמתינה מספר פעמים למענה, בסופו של דבר נענתה, רק כדי לגלות שהנושא נמצא תחת אחריות מוקד המכירות. באין ברירה, היא התקשרה למוקד המכירות, אולם גם הפעם, ברגע שהחלה להסביר במה מדובר, הוא הופנתה במעין פינג-פונג למוקד השירות מבלי שכלל ניתנה לה האפשרות להשלים, ולו משפט אחד לרפואה. לאחר אינספור פניות בין אמש (2 בפברואר) להיום בסביבות השעה 15:00 ולפחות ארבעה-חמישה נציגים שהבטיחו לחזור אליה ולא קיימו, ביקשה זוגתי לבטל את ההתקנה ולהזמין במקום רק טלפון ואינטרנט. כאשר גם לצורך כך אותו משחק פינג-פונג בין המוקדים נמשך, הודיעה זוגתי לנציגה כי איננה מעוניינת עוד בכל קשר עמם. בתגובה, אמרה הנציגה שתואמה לנו התקנה ליום חמישי, דבר שאף גורם מהוט כלל לא טרח ליידע אותנו אודותיו ואינו מקובל עלינו, שכן הוא מותיר אותנו חסרי תקשורת במשך ארבעה ימים, וגם מכיון שהדבר אינו תואם את הלו"ז העמוס ממילא שלנו. בנוסף, היות ומדובר כאן בכשל של הוט ולא שלנו, אנו דורשים התקנה מיידית. שוב הבטיחה הנציגה לחזור אלינו, אולם הפעם סירבה לכך זוגתי, ולאחר המתנה על הקו הודיעה הנציגה שלא ניתן להקדים את ההתקנה.
היות ונותרנו מנותקים ללא טלפון, טלויזיה ואינטרנט, החלטנו בסופו של דבר לקחת את ההצעה היקרה יותר של YES המתחרה. לשמחתנו, הטכנאי שלהם הגיע תוך שעתיים, חיבר אותנו לטלויזיה, וזאת כאשר ל-YES אין כל חובה אלינו, בעוד שהוט התחייבה בפנינו שהטכנאי יגיע כבר אתמול בערב.
אם ככה הוט מתייחסים ללקוחות חדשים, אנחנו כלל לא מעוניינים לדעת כיצד הם מתייחסים ללקוחות קיימים!

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר סיטון טופלה
בברכה ,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר סיטון טופלה
בברכה ,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה