פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות של הוט על כסף שלא מגיע להם ושליחת עורכי דין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

‏01/02/2009



לכבוד:רד עורכי דין ומרשתם "הוט תקשורת "


הנדון:התנהלות חברת הוט מול משפחת צור


בתאריך 01.04.2008 ביצענו התקשרות מול נציגת "הוט" בשם הילה שבה הוסכם: חבילת טריפל הכוללת טלויזיה,אינטרנט וטלפון ( טלפון- 2000 דקות חינם למשך אותה חצי שנה) במחיר של 195 ₪ לחצי שנה ראשונה ולאחר מכן 254 ₪ לשנה וחצי. בנוסף "צ'יפרה" אותנו הנציגה בחודש חינם של כל ערוצי הספורט המיוחדים וחודשיים ערוץ האוכל ( מצ"ב מכתב התקשרות עם חתימת הנציגה).
כבר לאחר החיבור:
1. נאמר לנו ע"י המתקין שמספר ערוצים יפתחו רק בעוד מספר ימים "כי ככה זה בהוט".
2. לאחר יומיים הוחשכה הטלויזיה ליומיים עקב תקלה בממיר (שיחה ראשונה לשרות לקוחות).
3. לאחר שבוע חבילות הספורט , ילדים וערוצי "החינם" שהובטחו לנו (אוכל וספורט 1+2) הוחשכו. התקשרנו שוב לשרות הלקוחות שם נאמר לנו שלא מופיעה ההתחייבות שהילה סגרה מולנו במעמד ההתקשרות. רק לאחר מספר שיחות מול הילה והמנהלת שלה בהן הבהרנו כי אנו רוצים להתנתק עקב השירות הקלוקל שאנו מקבלים כבר לאחר מס' ימים בודדים מההתחברות הוחזרו לנו הערוצים שהובטחו.
4. בעודי עוקב אחר החיובים בכרטיס האשראי לפתע ראיתי כי בתאריך 30.04 חויבתי ע"י הוט בסכום של 548 ₪ במקום 195 ₪ כפי שסוכם. יצרתי שוב קשר עם הוט. נציגת הוט בשם לוצ'יה לא ידעה לומר לי מדוע החיוב הנוסף ואמרה שכנראה זה חיוב על חודש וחצי. אם כך הדבר החיוב צריך להיות 293 ₪ ולא 548 ₪. ביקשתי החזר של הכסף היא אמרה שזה לא אפשרי. אח"כ ציינה כי החיוב הנוסף הוא כנראה בעבור הטלפון והאינטרנט. העסקה שנחתמה כוללת טלויזיה, טלפון ואינטרנט ושוב נאמר לנו שאצלם זה לא רשום כך.
אמרתי לנציגה כי כל ההתנהלות של הוט מולנו הינה בבחינת הפרת חוזה ובמידה ולא יוחזר הכסף העודף שנגבה שלא כחוק אתנתק במיידי. היא אמרה שתדבר עם הילה שסגרה מולנו את החוזה ותחזור אליי, מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי.

עוד באותו יום ביצעתי שיחה לחברת ויזה וביקשתי לברר את החיובים שנעשו ע"י הוט שם ציפתה לי הפתעה נוספת מתברר שבהוט לא מסתפקים בחיוב עודף של 548 ש"ח וחייבו אותי כבר בתאריך 07.04 בסכום של 189 ₪ כלומר 707 ₪ בחודש אחד!!!!. שוב ביצעתי שיחה להוט שם דיברתי עם ליאת ואח"כ עם טל ואמרתי להם לא יתכן שסכום כזה יגבה ממני. הם ניסו לתת תשובות של נברר ונחזור אליך (כמובן לא חזרו) אמרתי להם שוב שמבחינתי שישלחו נציג שיבצע ניתוק אני בהוט לא נשאר.לאחר מכן ביצעתי שיחה נוספת לויזה שם הסברתי את הנושא הם אמרו לי שיש אופציה כזו של הכחשת עיסקה שבה הם מקפיאים את החיובים המיותרים ומבררים עם החברה שגבתה את הכסף שלא כדין. בויזה אמרו כי להוט יש חצי שנה להגיב לנושא ואז אם לא תתקבל תגובה הם יבטלו את החיובים (מסתבר שבהוט כנראה באמת חשבו או שלא מגיע להם הכסף או שהם פשוט לא שמים על הלקוח, הם התעלמו לחלוטין מהפניה של ויזה כמו שהתעלמו ממני.

לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מ"נציגה בכירה" שביקשה לדעת את פרטי האירוע בראשית השיחה ביקשתי ממנה שתקליט את השיחה על מנת שיהיה תיעוד לדברים (כך חזרתי על בקשה זו עם כל נציג שדיברתי איתו גם לאחר מכן) הסברתי לה את המקרה ואמרתי לה שקודם כל אני דורש את הכסף המיותר שחיובו אותי לפני כל דבר אחר. היא אמרה שזה לא אפשרי ואמרה לי שחשוב לה להשאיר אותי לקוח שלהם ושאלה אותי מה ישאיר אותי אצלם? אמרתי לה הכסף שלי.
התחיל דין ודברים שבסופו אמרתי לה שמהתחלה החיבור ביננו לא הלך טוב ואני רוצה להתנתק.


לאחר מספר ימים (18.05) נוספים קיבלתי טלפון מנציג "בכיר עוד יותר" (שהגיע כביכול לנתק אותנו) בשם אור שקרא לעצמו "אור כל יכול" ולטענתו ייתן לי כל מה שאני רוצה. כאשר אור הגיע גוללתי בפניו את ההוכחות לחיובים המופרכים הוא היה בהלם ואפילו לא ידע על מה אני מדבר (כל כך מקצועי שלא בא מוכן לפגישה מכרעת) וכל דקה יצא החוצה לדבר עם נציגת השרות על מנת לשאול אותה כיצד קורה הדבר. לבסוף, לאחר דין ודברים שבו כל מה שביקשנו נענה בכך ש"את זה אני לא יכול לתת" הוסכם שהוא יחזור אלינו לאחר מספר ימים עם תשובה ואם זו לא תמצא חן בעיננו נתנתק (יש מסמך כתוב של הנציג עם הוראה זו). לאחר מספר ימים הוא התקשר ואמר שהם לא יכולים להחזיר את הכסף שנלקח אמרנו לו באופן ברור שישלח נציג לנתק אותנו.

ביצעתי שיחה לויזה שם ביקשתי מהם לאור ההתפתחויות לבטל את הוראת הקבע להוט ואישרתי להם לגבות סכום של 293 ₪.
ברצוני לציין שגם לאחר שביטלתי את הוראת הקבע להוט הם ניסו שוב ושב לחייב את חשבוני הפעם מח.פ אחר על מנת לעקוף את הביטול בחיוב זה הם ניסו לגבות כ 350 ש"ח סה"כ נסיונות חיוב מהוט הסתכמו בכ- 1300 ש"ח.

ב10.06 ביצעתי שיחה ל"יס" שם ביקשתי להתחבר אליהם ושלחו לי טופס ניתוק שאותו אני צריך למלא ולשלוח אליהם על מנת שיעבירו להוט. ב 11.06 הועבר הטופס הנ"ל לידי הוט.

מאותו רגע רשמית לא היינו לקוחות הוט. כל כמה זמן הייתי מתקשר להוט על מנת לבקש מהם שייקחו את הממירים שלהם כמובן ללא היענות מצידם. בחודש אוגוסט קיבלתי טלפון מהוט שם נאמר לי שאני חייב להם כ 800 ₪ אמרתי לה שלא רק שאני לא חייב להם כסף אלא שהם חייבים לי וחוץ מזה אני כבר חודשיים מנוי של יס ונשלחה אליהם הודעת ניתוק. בעקבות שיחה זו התקשרתי לשרות לקוחות יס על מנת לוודא שאכן נשלח טופס הניתוק, שם נאמר לי ע"י הנציג ששיטת ההתעלמות של הוט היא ידועה וכך הם מתייחסים לכולם. כלומר אם אני מתעלם אז כנראה זה לא קרה וכך אולי אשאר לקוח שלהם למרות שמתחילת יוני אני רואה יס מדבר בזק וגולש באינטרנט דרך בזק.

שוב ושב ביצעתי שיחות להוט כדי שייקחו את הממירים שלהם ושאני לא מחסן אחסון הכול לשווא. בתחילת יוני עברתי דירה ושבוע לפני שוב טלפנתי להוט ושוב ביקשתי להקליט את השיחה ושייקחו את הממירים אחרת אזרוק אותם. שוב ללא תגובה. ביום המעבר במקרה פגשתי נציג של הוט למטה וביקשתי ממנו לקחת את הממירים הוא סרב.

בנובמבר קיבלנו מכתב מחברת אביטוב חקירות שבו נאמר לנו שאנו חייבים להוט כ1300 ₪ ועוד כמה מאות שקלים על הממירים. את הממירים שמחנו להחזיר (לאחר חצי שנה של תחנונים מצידנו להוט) אך את הכסף אין סיבה שנשלם כי אנו פשוט לא חייבים אותו.

בתאריך 29.01.09 קיבלנו מכתב נוסף הפעם מחברת רד עורי דין שם נכתב שאם לא נשלם 1800₪ ינקטו נגדנו צעדים בשיחת טלפון עם הבחורה מהמשרד היא אף הגדילה לעשות ואמרה לי שכדאי שנשלם אחרת ישלחו לנו הוצאה לפועל .

לא יכול להיות שגוף גדול ינצל את עוצמתו וירמוס שוב ושוב את האזרח הקטן ואף ישלח מולו עורכי דין ביודעו כי אנו שומרי חוק, אך במקרה זה שבו שוב ושוב הופר החוזה שבין הוט לבינינו ושוב ושוב הם סרבו להחזיר לנו את אשר לקחו שלא כדין וגם בזמן שהיינו מחוברים סרבו לבקשות הניתוק ועוד יתבעו אותנו בסוף ? הרי הם אלו שצריכים לשלם לנו על כל עוגמת הנפש שעברנו ועל כל שבמשך חצי שנה שימשנו כמחסן לממירים שלהם.

אנו בטוחים בצדקתנו ואם יהי צורך נלך לביהמ"ש שיפסוק כמה צריך לשלם אם בכלל.


בברכה,

משפחת צור
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול כל הפרשה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו דרך גופים נוספים. כמו כן, הלקוחה הגישה תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות.
בברכת חג שמח,
פניות הציבור HOT
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה