פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיוך לחביה עם התחייבות ללא אישורי ובניגוד לרצוני. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום ג' ה 27 לינואר, דיברתי עם טלי וביקשתי שידרוג לתשתית האינטרנט ומעבר מ 1.5 ל2.5, היא שכנעה אותי שכדאי לי לעבור חחבילת הטריפל כי זה יוצא יותר "משתלם" מאשר החבילה שהייתי בה + 30 ש"ח (שדרוג תשתית).
איכשהוא , התבלבלתי והסכמתי.
לאחר השיחה עימה עשיתי חשבון פשוט:
שילמתי על טלויזייה 185 + טלפון light 19.90 + תשתית 1.5 40 + שידרוג ל 2.5 30 ש"ח = 275 ש"ח , כאשר מה שהיא הציעה לי היה 283 ש"ח.
התקשרתי כעבור שעה שוב ודיברתי עם בחורה בשם רותם, הסברתי לה והיא הסכימה איתי ואמרה שאין בעייה : אני לא אעבור לטריפל אלא רק ישלם תוספת של 30 ש"ח.
באותה השיחה הבנתי שאני משלם גם על vod והיא אמרה שתבטל.
יומיים לאחר מכן, יום ה', אני מתקשר לוודא את זה , אומרים לי במוקד שלא יודעים על מה אני מדבר, מבחינתם אני בחבילת הטריפל עם התחייבות ל 24 חודשים.
כמובן שלא הסכמתי וביקשתי לעבור לאחראית, העבירו אותי לג'ולי שדווקא הייתה אמפתית ואפילו אמרה " אני מבינה אך מה לעשות שקרתה טעות וכעת אתה שייך לחבילה , בוא אני אתן לך 4 חודשים ללא טלפון..." - לא הסכמתי לאבסורד הזה. והיא הבטיחה שתברר ותחזור אליי בסוף המשמרת.
לא חזרה!

שחר ניסן
0542-388599
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר ניסן טופלה במסגרת שיחתו ען נציגה בכירה במחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר ניסן טופלה במסגרת שיחתו ען נציגה בכירה במחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה