פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זה יהיה קצת ארוך.
באיזור שלנו (שכונה חדשה) עשו תשתיות של הוט, ובאותו זמן הגיעו נציגים מטעם חברת הוט לכל דייר ודייר, אנו לא כ"כ מעוניינים במכשיר טלפון בבית כיוון שלי ולבעלי יש נייד. אבל רצינו אינטרנט. אמרנו זאת לנציג (שמו פיני בן הרוש) והוא אמר שבשביל אינטרנט חייב קו טלפון, וחוץ מזה הוא יעשה לנו חבילה לא דיברת לא שילמת, הסכמנו, הוא החתים את בעלי על הוראת קבע, (יש לי את כל המסמכים המקוריים) ורשם שם חבילת טלפון לא דיברת לא שילמת וכן חבילת אינטרנט 55 ש"ח לחודש. התקנה הגיע כעבור זמן ושילמנו עליה 270 ש"ח בערך (הקבלות בביתי) כעבור חודש התחילו הבעיות, התקשרו אלינו מהחברה אמרו לנו שההו"ק לא כובדה- דבר שלא הגיוני כי היה כסף בבנק לסכום זה. ביררנו בסוף הם אמרו לנו שהם ישלחו הו"ק ואנו נחתים את הבנק, אנו גרים בטבריה-וסניף הבנק שלנו שייך למגדל העמק. היינו צריכים לפנות זמן כדי להגיע למגדל העמק ולהחתים את הבנק- לקח קצת זמן אך בסוף עשינו זאת, פיקססנו להם את אישור הבנק, הם קיבלו אבל בזה זה רק התחיל!!
אחרי כמה זמן התקשרו ואמרו לנו שאנו חייבים ללכת לסניף הדואר לשלם את החוב שלנו לטלפון+אינטרנט כי הם בכלל לא מקבלים הו"ק על טלפון!!
כמובן שכעסנו מאוד אך הלכנו ושילמנו. אני לא כ"כ זוכרת על מה כי השיחות שעשינו בטלפוןל היו בסכום של 40 ש"ח היינו צריכים לשלם עוד בערך 300 ש"ח עשיתי בירורים עם נציג הוט עסקי שהגיע למקום עבודתי - וכדי שיצא לו דיל עם מקום עבודתי - הלכתי לבוס (ליד הנציג הוט) והצגתי לו את הבעיה ושלא יתעסקו עם הוט, הנציג אמר לי תביאי את הטפסים אני יבדוק לך...
הוא חזר אלי ואמר לי שהטעות היא של הנציג (פיני בן הרוש) בגלל שהחתים אותי על הוראת קבע לטלפון והוט בכלל לא מקבלים הו"ק לטלפון רק על אינטרנט (כמובן שהוא אמר שהוא מכיר את פיני באופן אישי והוא לא רמאי, הוא פשוט היה בתחילת דרכו ויכול להיות שהוא עשה טעות).
ושהוא עשה לי טובה כי כעסו עליו כשבירר כיוון שהוא מתעסק עם עסקי - והמקרה שלי הוא פרטי.
אני עד היום עצבנית על נושא זה (בזמן ה כן ירד הו"ק על האינטרנט-באינטרנט לא היתה כל בעיה- זה תחומים נפרדים ..כך הם טוענים.)
יוצא שאחרי חודשיים באו וניתקו אותי מהטלפון (על מה ששילמתי דמי התקנה) ושילמתי כם לנציג וגם בבנק הדואר סה"כ בערך 500 ש"ח. אני סה"כ רוצה שיחזירו לי את הכסף הזה. לא השתמשתי בטלפון , הגעתי סה"כ מקסימום 40 ש"ח שיחות. אני כבר לא זוכרת למה היו ה250 ש"ח הנוספים.
אנא עזרו לי כי בכל מקרה אני חושבת שמגיע לי לפחות את הדמי התקנה, כי הם ניתקו אותי מהטלפון על טעות של הנציג שלהם!!!
יש לי את כל המסמכים המקוריים אשמח אם תטפלו לי בבעיה, אני פשוט שונאת לשמוע את השם "הוט" כי הם רמאים שלא מודים בכך.
במשך כל הזמן הזה ההורדה של האינטרנט בהו"ק זרמה, ולא ניתקו אותי מהאינטרנט במשך שנה.
אני מדברת על המון שיחות בין אם זה מחברת הוט שפנו אלי בזמנו שאני ישלם דחוף ושהם ינתקו אותי, וישלחו עו"ד אם אני לא ישלם, פחדתי למרות שידעתי שאני צודקת.
יש לי גם שיחות איתם שביקשתי שהם יתעדו.
אף אחד משם אפילו לא מוכן לשמוע על החזר כספי,
לסיכום העניין . הוחתמתי על הוראת קבע של החברה כשהחברה המחתימה לא מקבלת הו"ק אלא רק כרטיסי אשראי
כספי סוג הנזק :
החזר הוצאות שהוצאתי לחינם!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' דנן טופלה במסגרת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' דנן טופלה במסגרת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה