פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויי מהירות גלישה ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר התקשרתי לחברת הוט ע"מ לראות איך אפשר להוזיל את התשלום שאני שלם גם לגביי תשתית האינטרנט וגם לגביי שירותי הטלויזיה בכבלים.
הוצא לי ע"י נציגת שירות חבילה בשם צפה וגלוש במחיר מופחת ממה ששילמתי עד כה ונאמר לי שגם אינטרנט וגם החבילה של הטלויזיה ישארו ללא כל שינויי ואני אמשיך להנות משירותים רק במחיר מופחת .
לאחר כחודש ימים נעשת בדיקת מהירות הגלישה מטעמי וגיליתי שמהירות הגלישה השתנתה ללא ידיעתי.
המהירות לפני השינויי היתה 1.5/512kb/s ולאחר המעבר המהירות היא 1.5/150kb/s.
שהתקשרתי לשרות לקוחות נאמר לי שמצטערים על הטעות אין מה לעשות חוץ מלהחזיר אותי מהחבילה שקבלתי בלי לשלם קנס יציאה ולעבור לתשלום רגיל של אינטרנט לחוד וטלויזיה לחוד (שהמיר גבוהה מהמחיר ההתחלתי שבגללו פניתי לשירות הלקוחות)ולא היו מוכנים להחזיר אותי למהירות הקודמת .
וכשרציתי לדבר עם מנהל הנציג אמר לי שאין באפשרותו להעביר לי מנהל בטענה שהמנהלים הלכו הביתה.
ואני שואל זה שירות זה???
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר קינן טופלה במסגרת טיפול של מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר קינן טופלה במסגרת טיפול של מחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה