פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפון ע"ש העסק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2008 עברנו לחנות חדשה ברחוב ההסתדרות 73 באר שבע, שם החנות "הבית של יעלי".
ביקשנו מחב' הוט שיעבירו את קו הטלפון מחנות הקודמת לחנות החדשה, וכן שינוי שם , במקום יעל בנעטיה שיהיה רשום "הבית של יעלי" על מנת להקל על קהל לקוחותינו למצוא אותנו בשירות 144.
עד עצם היום הזה לא הצליחו לבצע זאת.
למרות שיחות טלפוניות חוזרות ונישנות מידי יום, עם כל אחת מצוות הבנות, שכולן אגב מתנצלות שזה עדיין לא בוצע, וכולן מבטיחות שתוך יום יומיים זה יסודר, אך כלום לא מתבצע.
בשיחה עם מנהל בכיר בשם רני מחב' הוט לפני כ-12 יום, הלה הבטיח שתוך שעתיים מס' הטלפון יופיע בשירות 144, מאז עברו המון המון שעתיים, ואדון רני המנהל לא טורח לחזור ללקוחותיו הכועסים ובצדק למרות כל הפניות של הבנות מהצוות שמשאירות לו הודעות לחזור ללקוחה.
לנו, כעסק נגרם נזק עצום, שכן עברנו לכתובת חדשה, ולקוחותינו המבקשים מס' טלפון בשירות 144, נענים שיש רק פעוטון הנקרא הבית של יעל אך חנות למתנות בשם "הבית של יעלי" - אין דבר כזה.........
כספי סוג הנזק :
להזין את מס' הטלפון באופן מיידי בשירות 144, וכן פיצוי בגין הנזק שנגרם לנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
עפ"י רישומינו לצערנו גב' בנעטיה בחרה לנתק את שירותי הטלפון בחברתנו.
המקרה הועבר לבדק בית לשם למידה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
עפ"י רישומינו לצערנו גב' בנעטיה בחרה לנתק את שירותי הטלפון בחברתנו.
המקרה הועבר לבדק בית לשם למידה.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה