פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות {העלמת פרטים} של נציגי השרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הוט כתובת:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
9.2.2009
שמי : ססיל אזולאי

במשך כ-11 שנה הייתי מחוברת ליס לפני כחודש החלטתי לעבור להוט
התקשרתי להוט וענתה לי נציגת שרות לקוחות בשם קרן בהתחלה היא הציעה לי כל מיני הטבות ומחירים וכשאמרתי לה שיש לי עוד חודש מחוייבות ליס היא אמרה לי שאין לי מה לדאוג ושהוט תשלם את קנס היציאה הסברתי לה שאין ביכולתי לשלם את הקנס ושלא יקרה מצב שאני אצטרך לשלם ובמקביל הייתי בטלפון עם נציג מ-יס שאלתי אותו מה הקנס שאני אצטרך לשלם והוא ענה שזה בערך 550 ש''ח וזה בזמן שמיכל מהוט שומעת וחוזרת ואומרת לי שאין לי מה לדאוג והחוב ישולם דרכם ואפילו הייתה נדיבה ונתנה לי את מס' הפלאפון האישי שלה שאפנה אליה בכל בעיה שאלתי אותה מה בקשר להחזר ציוד יס והיא שוב אמרה שהם מתאמים הכל ושלא אדאג
כעבור יומיים באו והתקינו לי את הוט וכאן החלה מסכת היסורים שלי בכל יומיים כמעט היתה בעייה בממירים הנציגים שענו לי היו ממש לא אדיבים
כעבור עוד יום התקשרתי ל-יס לתאום נציג שיקח את הציוד שלהם ואז נציגת השרות אמרה לי שאני אמורה לשלם חוב עמלת יציאה של 880 ש''ח התקשרתי לקרן לטלפון האישי שלה והיא כעסה שהתקשרתי ל-יס ושוב אמרה שהם סוגרים את החשבון עם הוט עבר עוד שבוע ובדקתי את החשבון שלי הסכום שסיכמתי עים קרן היה 270 ש''ח וחוייבתי ב340 ש''ח אך לא רק זו הבעיה שבמקביל חוייבתי מ-יס ב-880 ש''ח מאחר ואני לא עובדת כרגע
{פוטרתי בגלל בעיות רפואיות } ומצבי בבנק גרוע הוחזר התשלום ל-יס
שוב יצרתי קשר עם קרן לפלאפון שלה וכאן היא פשוט התנערה ממני ואמרה שכל בעייה שיש לי שאפנה לנציגי השרות כך עשיתי וגם שם ענו לי שאין לי מה לדאוג וכשאקבל את החשבונית מ-יס שאפקסס להם אותה והם יטפלו בזה
למחרת יצר איתי קשר נציג מ-יס ואמר שאם לא אשלם את החוב זה יעבור לטיפול עורכי דין שוב נכנסתי ללחץ והתקשרתי לקרו שהפנתה אותי לנציג ה אחרת שאמרה לי שאין מה לעשות שאני אשלם את החוב ואפקסס להם את החשבונית והם יזכו אותי בחשבון שוב אמרתי שאין באפשרותי לשלם סכום כזה ושאים הנציגה הייתה מיידעת אותי מלכתחילה לא היתי עוברת אלא מחכה עד סוף פברואר מסיימת יפה עם יס ועוברת להוט פרט חשוב זה ועוד כמה פרטים לא הוסברו לי לפני שעשיתי מנויי וכעת אני נמצאת בבעיה עם יס
וחסרת אונים כי במשך כל השנים שהייתי ב-יס לא הייתה לי בעיה כספית איתם
וכעת אין לי איך לשלם להם את החוב שלפי מה שהובטח לי היה אמור להיות משולם מהוט אתמול שוב יצרה איתי קשר שביט נציגה מהוט בטלפון ואמרה לי שבגלל שאני לקוחה ותיקה מגיע לי מבצע צחקתי ואמרתי שאני בקושי חודש איתם ואז היא אמרה שזה ללקוחות חדשים המבצע הוא טלפון חינם לשלושה חודשים זה נשמע לי מוזר ושוב אמרתי לה שיש פה משהו מוזר היא ענתה לי מה מוזר אני נותנת לך מתנה את לא רוצה שאלתי מה יהיה עוד שלושה חודשים תשובתה הייתה תרשמי את התאריך ממחר ועוד שלושה חודשים תתקשרי ואו שתחזרי למבצע שלך או לאחר שוב שאלתי אים זה באמת חינם ושוב היא ענתה כן הסכמתי אך כ-5 דקות לאחר שניתקתי שוב חזרתי לנציגת מכירות ושאלתי אם באמת קיים מבצע כזה אותה נציגה העבירה אותי לנציגה אחרת שבמקרה התברר שזו אותה קרן שאיתה סגרתי על המנויי הסברתי לה את כל מה שקרה עם שביט וביקשתי שתבדוק אם זה באמת חינם היא אמרה
לי אני כבר בודקת חזרה אלי ותשובתה הייתה לא זה לא חינם זה עבור9.90 בחודש כעסתי ואמרתי שאני לא רוצה שום מבצע ושתבטל את זה ואז היא פשוט ניתקה את השיחה שוב התקשרתי וענתה לי נציגה אחרת שאמרה לי את מה שקרן אמרה אך ביקשה פרטים והבטיחה שנציג שאות יחזור אלי בבוקר הדרך שלהם לא לספק ללקוח את כל הפרטים הנכונים מלכתחילה לשקר לי ולזלזל בי גרמה לי עוגמת הנפש אני סובלת מקוצר נשימה ובגלל העצבים חטפתי התקפים קשים כל החודש הזה ואיבדתי זמן יקר על שיחות
שלא פתרו לי שום בעייה
אודה לכם מאוד אים תטפלו בתלונה שלי כדי שאחרים לא יולכו שולל
אחרי נציגים שכל רצונם הוא לקבל בונוס על כל לקוח אך לא אכפת
להם מה עובר על הלקוח
בתודה : ססיל אזולאי

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה