פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום לקוח במסלול התחייבות שלא כדין וללא הסכמת הלקוח נושא התלונה:
לוי ליטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 1/2/09, התקשרה אלי נציגת חברת הוט והציגה עצמה בשם "מעיין" מעיין הודיעה לי כי מכיוון שאני לקוחה וותיקה של חברת הוט, הרי שאני זכאית להטבה מיוחדת- פתיחת ערוצים רבים ללא תשלום לשנתיים הקרובות. אני בתמימותי הודיתי למעיין על המתנה. מעיין ביקשה "רק לוודא" את פרטיי והקריאה לי את מספר ת.ז. שלי ו4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי. אני אישרתי כי אלו אכן הפרטים ובזאת הסתיימה השיחה, תוך שמעיין מאחלת לי צפייה מהנה בערוצים שכבר נפתחו לי חינם בזה הרגע. אציין כי כל השיחה לא ערכה יותר מדקה.
יום למחרת, התברר לי כי ערוץ אגו נחסם לי לצפייה. בחושבי כי המדובר בתקלה התקשרתי לחברת הוט וביקשתי לברר מדוע הערוץ סגור. נציג החברה בשם רועי הסביר לי כי הערוץ היה פתוח בטעות (במשך כ 3 שנים... ולא רק לי, לכל לקוחות הוט בארץ...) ולאחר שביקשתי להתנתק משירותי החברה ככל שאינני מחוייבת להם בהסכם כלשהו, הודיע לי רועי כי אני דווקא כן מחוייבת,- החל מהשיחה מאמש עם גברת מעיין אני מחוייבת בהסכם לשנתיים (!). הייתי פשוט המומה. הרי במשך חודשים בחרתי לא להתקשר בהסכם והעדפתי לשלם מחיר יקר יותר ולוותר על אי אלו הטבות והנחות. כיצד מתנה תמימה הפכה לחוזה מחייב בן שנתיים?!!. מעולם לא הסכמתי להתחייב לחברת הוט. נציגת החברה פשוט רימתה אותי (למען בונוס ועמלה ?) מעולם לא נאמר לי אף לא בחצי מילה כי בכך שנציגה מודיעה לי על הטבה שמגיעה לי בהיותי לקוחה וותיקה אני הופכת עצמי מחוייבת לחברה.
לצערי עד היום ומזה כשבוע אני נאלצת לעבור מסכת התעללות מצד חברת הוט. כל פניותיי ודרישתי להתנתק (כמובן ללא קנס!!) נופלות על אוזניים ערלות. ביקשתי לאתר את הנציגה מעיין להעלות אותה לשיחה, ביקשתי למצוא את הקלטת השיחה, ביקשתי מנהל. אבל כלום. אין מי שיעזור.
אז תקוותי שאולי באמצעות פנייתי זו מישהו יישמע אותי ומכאן תבוא הישועה.
חבל שחברת הוט מעסיקה נציגים שכאלה אשר אין להם את היושרה להגיד ללקוח את מה שהם בעצם מוכרים- התחייבות לשנתיים בתמורה לערוצים נוספים. אבל עוד יותר חבל שחברת הוט לא יודעת לעמוד מאחורי טעויות שעובדיה עושים ולא דואגת לתקן את העוול ולהעניק טיפול ראוי וסביר ללקוחות אשר היו נאמנים לה במשך שנים. מרגיז !!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול רישום ההתחייבות שנעשתה ללא הסכמה.התייחסות מינימלית ללקוח. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה במסגרת פנייתה למחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתה של הגב' לוי טופלה במסגרת פנייתה למחלקת קשרי לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה