פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לתלונה 36356 + טענות חדשות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית, לא ניתן מענה לתלונה 36356. בנוסף תואם ניתוק לתאריך ה22/12/08 ולא הגיע נציג לנתק. לאחר שיחה עם המוקד של הוט תואם שוב נציג ל29/12/08. הנציג היה אמור להגיע בין השעות 15:00-17:00 אולם לא הגיע. בשעה 17:30 אמר שהוא כבר לא יגיע היום אלא רק מחר, קרי ב30/12 בבוקר. אי לכך ובהתאם לחוק הטכנאים אני דורש סך של 1200 ש"ח בעבור אי הגעת הטכנאי פעמיים.
בנוסף טרם נשלח גמר חשבון למרות שהחוק דורש שיישלח בתוך 30 ימים מרגע הניתוק בפועל, קרי עד לתאריך ה 30/1/09.
כספי סוג הנזק :
ראשית כל מענה לתלונה 36356, לאחר מכן תשלום על סך 1200 ש"ח ובנוסף שליחה של גמר החשבון בתוך 5 ימי עבודה בדואר רשום (עם אישור מסירה מאחר והוט טוענים שהם שולחים כל הזמן בפקס, ומשום מה לא מגיע....) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה