|
|
|
|
|
|
שרות לקוי והטעיית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
התקשרתי לחברת הוט כדי לברר את ההתקשרות מולם לאחר תום תקופת ההתחייבות
הובהר לי שאוכל תמורת התחייבות נוספת לקבל את כל ערוצי השידורים לראות תמורת סכום נכבד של 345 שקלים
לאחר הגעתי הביתה פתחתי את הוהתברר שהערוצים שהוספו לי הם ערבית רוסית ובייבי שבכלל הינם לא רחלוונטיים לגבייי
התקשרתי לחברת הוט ונאמר לי שהמוקד סגור ואוכל לפנות אליהם למחורת
למחורת נציגה מטעמם הבהירה לי שאין באפשרותי לחזור לנקודה שבה אני לא מחוייב
אציין שהשירות גרוע יותר
טכנאים שבאו לתקן לי את האינטרנט יצאו בלי יכולת לטפל בבעיה ועוד הנה וכהנה טלפונים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקלב ערוצים אחרים רלוונטיים או להתנתק ללא התחייבות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|