פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה חוזרת ונשניית בהבטחות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי למבצע בחברת הוט עם נציגה "מאוד נחמדה" ששמחה לתת לי בעיקר הרבה חוסר אינפורמציה לגבי המבצע שאליו היא מכניסה אותי, כמו גובה הקנס או העובדה שהחבילה היחידה שהתעניינתי בה אינה נכללת במבצע....
לאחר מכן כשהתבררה ה"טעות" ביקשתי לנתק את הכבלים-
אני כבר יותר מחודש מחכה 48 שעות שמנהל יחזור אליי, וכבר כמה ימים שנציג השטח יחזור אליי "עוד היום"....
בנוסף אני ממתינה גם מאותה נקודת זמן להסבר ופירוט מדוייק של תשלומים ששולמו להם- אשר מהחשבוניות לא ניתן להבין דבר בעיקר משום שהסכומים אינם תואמים את מה שסוכם....
היום דיברתי עם הנציג שטח שמבלי לבדוק דבר טוען כי הדרך היחידה שניתן לנתק מישהו ללא קנס זה אם יש לו בעיות טכניות חוזרות- במילים אחרות הוא רמז לי שהדרך הטובה ביותר היא לשקר לחברה (העובדה שאכן קיימות בעיות טכניות מקלה על העניין.....) זה לא לגמרי מפתיע בהתחשב בעובדה שהחברה משקרת שוב ושוב ללקוחותיה.
החברה לא יודעת לתת שירות- הנציגים מתורגלים בלחזור שוב ושוב על משפטים משוננים מראש במטרה לייאש אותך לרדת מהקו.
אין מעקב טיפול מול לקוח או ווידוא שהטיפול נסגר, אין שום ביקורת על לקוח שחוזר שוב ושוב למערכת- אף אחד לא יודע מימינו ומשמאלו ונציגים מבטיחים שוב ושוב דברים שהם יודעים כי החברה לא עומדת מאחוריהם אז אין בעייה להבטיח....

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה