פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטעות ואי זיכוי חשבוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג כתובת:
ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים סיימתי את חוזה השכירות בדירתי לאחר כשנה ,התקשרתי להוט וביקשתי שיבואו לנתק אותי נאמר לי בפירוש ע"י הנציגה של הוט שההתיחבות מסתיימת 5 ימים אחרי שאני עוזב את הדירה ,אמרתי לה שאין לי בעיה להחזיר את הציוד 5 ימים אחר כך אך הנציגה הבטיחה לי כי לא יחיבו אותי בקנס אם אני יחזיר את הציוד 5 ימים לפני תום שנה מיום ההתחברות,
ולהפתעתי הרבה הוט חייבה אותי כ 700 ש"ח בקנס יציאה לפני תום שנה על הטלויזיה ואיטרנט ביחד.
לאחר מכן התקשרתי להוט מספר רב של פעמים ובכל פעם סיפרו לי סיפור אחר,לבסוף הם הודו בטעות והבטיחו זיכוי.
עד היום 3 חודשים אחרי המקרה עדין לא קיבלתי שום זיכוי,אבקש את עזרתכם בנושא.
הנני לקוח של הוט כ 15 שנים ואף פעם לא הייתי מרוצה מהשירות אך מקרה זה גרם לי לוותר על שירותיה של הוט בעתיד.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה