פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא אדיב ומעליב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לבדוק לגבי חיבור מחדש והנציגה לא נתנה מייד שירות ,החזיקה אותי ,משכה אותי ניתקה השיחה לא לפני שהתחייבה לחזור אליי. שוב ניסיתי וכשהיא הבינה שאיננה יכולה לשווק בצורה אגרסיבית ומייד לחברני התלוננה שלא תבזבז כל היום עליי וניתקה. פניתי לחב הוט.הם מצידם ניסו פעמיים לשוחח עימי. פעם אחת הייתי בפגישה רפואית להסרת נגע בפניי ולא יכולתי לשוחח ובפעם אחרת הסוללה שלי הייתה חלשה.
שוב פניתי טלפונית ואחכ גם באמצעות האתר שלהם. עד היום לא נוצר עימי קשר ולא ברור לי מה עלה בגורל תלונתי ובקשתי שנציג בכיר יפנה אלי.י.
אני גם מחכה עדיין לנושא אפשרות חיבור מחדש וזאאת לאחר שבעבר עברתי שנתיים סיזיפיות עקב בעיות קשות בקליטה עד אשר נאותו לנתקני כולל מהאינטרנט ביוזמת החברה. כיום נמסר לי כי התשתיות שופרו והמצב באיזורי מאפשר צפייה תקינה.
בזבוז זמן בשעה שהייתי צריכה לטפל בתינוקת. סוג הנזק :
יצירת קשר עימי וטיפול משמעתי בנציגה כולל התנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה