פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום אחרי התנתקות מהוט. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לצוות אתר תלונה.אחרי שנה וחצי החלטתי לפנות עליכם.בתאריך 30/11/2007 עברתי מחברת יס לחברת הוט.אחרי 10 ימים החלטתי לחזור ליס.התקשרתי להוט ביקשתי מהם שיקחו את הממרים שלהם כי חזרתי ליס.אמרו לי יבוא איש שלהם לקחת את הממרים.רק ב-06/01/08 לקחו מהבית את הממרים של הוט.זאת אומרת אני מחוברת ליס מתאריך 10/12/07.אבל הוט המשיכה לחייב את כרטיס האשראי שלי כאילו אני מחוברת עדיין להוט.אז בחודש ינואר ביטלתי את כרטיס האשראי שלי.אז בגלל שלא הצליחו לחייב את הכרטיס שלי הם פתחו אלי תיק תלונה בהוצאה לפועל.ובחודש אוגוסט 2008 שהתקשרו אלי ואמרו שאני חייבת להוט 480 ש"ח קנס+300 ש"ח שכר טרחת עורך דין.הייתי המומה.יש חוק שללקוח מותר להחליט עד שבועיים לאיזו חברת כבלים להיות מחובר.ואני בקושי הייתי אצלם 10 ימים.הפקידה מהוצאה לפועל איימה עלי לשלם את סכום ואם לא -נפגש בבית משפט.שילמתי ואחרי זה התקשרתי להוט וביקשתי שישלחו אלי את החשבונית אורגינלית שאוכל להגיש ליס שיזכו אותי
בסכום הקנס.מתאריך 16/10/08 אני מחכה לחשבונית הזאת,עד היום לא קיבלתי אותה.שלוש פעמים בשבוע אני מדברת אם הוט והם כל פעם אמרים לי שישלחו.כתבתי להם דרך האתר שלהם פעמיים,התקשרו אלי והבטיחו לשלוח אבל עדיין לא קיבלתי.חצי שנה אני מחכה לחשבונית גמר חשבון מהוט.אני מקווה שאתם תוכלו לעזור לי לגמור עם סיפור והעלבון הזה.תודה מקרב לב. אילנה עקובוב.
עוגמת נפש,עלבון, סוג הנזק :
שיחזירו לי את הכסף ויפצו אותי בעגמת נפש ושיחות טלפון אין סוף של שנה וחצי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה