פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות,חיוב לא מוצדק ואי מענה לפניותיי הרבות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-3/12/08 פניתי לחב' HOT דרך אתר האינטרנט שלהם בבקשה למעבר דירה ב- 17/12/08 ,קיבלתי משוב חוזר למייל שפנייתי התקבלה ותוך 2 ימי עבודה יצרו עימי קשר לתיאום. כמובן שלא יצרו עימי קשר ולאחר המעבר ב- 17/12/08 יצרתי קשר עם המוקד (לאחר 24 דק' המתנה לנציג) .הסברתי את הבקשה שלי .ושכבר עברתי לבית אחר בישוב אחר ואני מבקשת להתחבר למנוי שלי בבית החדש (מנוי טלפון ואינטרנט).במוקד השירות הבטיחו לחזור אליי ולתאם עימי מועד התקנה/התחברות במקום החדש.. לאחר מס' ימים של יצרו עמי קשר שוב יצרתי קשר עם המוקד ושוב המתנתי למעלה מ-15 דק' לנציג שירות שגם אותו נציג לא יכל היה לטפל בי והעביר אותי למוקד מעבר דירה (שם המתנתי שוב 15 דק'). לבסוף הגעתי לנציג שיכול לטפל בפנייתי. לאחר שכבר מאסתי בלהמתין ולהסביר שוב את הבעיה (שעברתי דירה,אין יחס מהם ואני משלמת על שירות שאין לי!!) ביקשתי להתנתק,הנציגה של מוקד השירות הסבירה לי שהיא אינה יכולה לנתק אותי וכי יצרו עימי קשר.זעפתי והתעצבנתי על חוסר ההתיחסות של חברה כ"כ גדולה שגובה ממני מידי חודש בלי שום עיכובים את דמי המנוי (שאותו אני לא מקבלת). ביקשתי מהנציגה לרשום בפרוטוקול כי אני יאלץ לבקש מחב' כרטיסי האשראי שלא לכבד את הוראת הקבע.כאמור לא עשיתי זאת כי חשבתי שאכן יפתר הנושא בימים הקרובים. לאחר כ-4 ימים הפלא ופלא,חב' הוט יצרה עימי קשר באופן יזום כדי לתאם איתי הגעת טכנאי למקום. תואם ליומיים לאחר מכן.לאחר יומיים אכן הגיע טכנאי שהיה במקום בדיוק 5 דקות והנ"ל הסביר לי שיש בעיה בתשתית והוא לא זה שצריך להגיע לכאן אלא מח' תשתיות של HOT ורק לאחר מכן אצטרך שוב לתאם מול המוקד הגעתו של הטכנאי. ושוב....הכל התחיל מההתחלה...יצירת קשר עם המוקד ותאום של מח' תשתיות.לאחר כיומיים הגיע "מפקח תשתיות" שראה את הבית והתשתית והחליט שיש לתאם התקנת תשתית באזור. לאחר מס' ימים הופיע לל כל הודעה מוקדמת ומראש טכנאי שהודיע לי כי במהלך השבוע יגיעו לבצע התקנה. ביום שישי בבוקר הגיעו 2 טכנאים שהחלו בעבודות התשתית. לאחר שכשעה וחצי-שעתיים סיומו את עבודתם והובטח לי על ידם כי מוקד השירות יצור עימי קשר לתאום התקנת מחשב וטלפון. ושוב...לא יצרו עימי קשר ונאלצתי שוב ליצור קשר עם המוקד ושוב להמתין עוד כ-15 דק'....לאחר שתואם סוף סוף טכנאי להתקנה סופית,ביום המיוחל לא בוצעה שום יצירת קשר ומאז ועד היום אני משלמת לחברה שהתישה אותי מסבלנותי וסובלנותי. כיום יש תשתית,יש תשלום חודשי אבל אין אינטרנט דרכם וגם לא טלפון. כאמור בנסיון האחרון שלי לדבר עם המוקד שלהם הוצג לנציגה כי יש לי מנוי פעיל והיא אף התווכחה איתי בטלפון שהמנוי אכן פעיל ותקין,כמובן שנאלצתי שוב להסביר לה את המקרה וכי אין כלל וכלל מודם שמחובר או קו טלפון תקין שלהם שניתן להתשמש בו ולכן המנוי אינו פעיל. גם כשביקשתי להתנתק עברתי מסכת שיחות של 2 נציגים ונציגה בכירה ששיכנעה אותי שהשירות שלהם בד"כ טוב אבל המקרה שלי "נפל בין הכיסאות". אודה לכם באם תעזרו לי להתנתק מחברה זו ולקבל את הזיכוי המגיע לי החל מתאריך מעבר הדירה שהינו: 17/12/08 כי מאז אין לי מנוי פעיל. כמו כן,עליי לציין שבגלל שלא קיבלתי שירות מחב' HOT נאלצתי לפנות לחברה אחרת כדי שיהיה אינטרנט וטלפון (חלק מעבודתי כרוך בחיבור אינטרנט מהבית וקו שטלפון) ושילמתי פתיחת מנוי חדש וכן התחייבות נוספת לחברה אחרת. אודה לעזרתכם בנושא שכן אני התייאשתי. תודה רבה.

עלבון,עוגמת נפש,זמן אוויר בסלולארי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה