פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקויי ומתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
בר משה ליאור שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי ניגמר לי תקופת מנויי מול הוט ללא ידעה חיובו אותי חודש לאחר מכן במחיר גבוה יותר רק לאחר שבדקתי את החשבון והיתלוננתי הם אמרו שאני מודק נעשו כמה פנויי לשרות לקוחות אך ללא מזל שיחזרו אליי או משהוא כזה רק לאחר שהיתקשרתי והודעתי שביטלתי את הויזה הוט החלה לרדוף אחריי ולהציעה לי מבצעים בחורה בשם מירב מישמור לקוחות הציעה לי שאני יקבל את החבילה 130 ש"ח וכמובן שאני לא מוכן לשלם בכרטיס אשראי לאור מה שקרה
הנציגה שלח לי תפסים החתמנו את הבנק ונישלך כמובן חברת הוט טוענת שאין אישור להוראת קבע אבל לא טורחים לעדכן אף אחד בנושה זה למרות שיש להם 3 טלפונים לדבר אם הלקוח
ושיא החוצפה בעניי היה ב 27/01/09
שניתקו לנו את השרות הדיגטלי ללא הודעה מוקדמת כשאני שואל מדועה נעשה זה הם טוענים שיש לי חוב וביגלל זה הם ניתקו
אני שאול תא הנציגים מדועה לו נישוא לדבר איתנו בנושאה זה
הם טוענים שנישלחו לבית שקר וקזב כמו כל החברה הזאת
לאחר מכן איצי דיברה איתם ב 03/02/09
ביקשה להסדיר חוב נענהת שוגבה החובה של הוט יצור אימה קשר
אני אומר לכם אני מרגיש כיאלו אנחנו בסרט מאפיה גובה חובות סך הכל טועת של פקידה בחברה של הוט אמי ביקש לחזור במעמד הסדרת החוב לאותו מבצע שהיה לנו ב 130 ש"ח
נענתה בסירוב לחן ביקשנו ניתוק קללי
מאותו יום אף אחד לא עונה לי תשובה מתי יקח את הממרים מתיי ינתקו אותי
אני פגועה מאד מהיחס המזזלז של חברת הוט אני מחובר להוט כמעט עוד שהית בחיתולים של בתחילת הדרך שלהם
כרגע פשוט מאד רק להיתנתק להעיף אותם לא ניתקלתי ביחס מזלזל כזה עד היום

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה