פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות ניתוק מהוט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתיי מחובר לאנטנה מרכזית ו הכל היה טוב. התחברתי לחודשיים לטלויזיה בכבלים של הוט. בתהליך ההתחברות הם שינו לי את חיבור הטלויזיה בקיר לסוג חיבור שמתאים לכבלים שלהם (בטלויזיה בסלון. בטלויזיה השניה לא נגעו -ואין שם בעיות) . כאשר ביקשתי בספטמבר 2008 להתנתק ולקבל החזר כספי על חודש שניגבה ממני יותר מדי, התברר לי שה"טיפול" שלהם גרם שא"א לראות באותו מקום ערוץ 1 ו 2 כלל (בטלויזיה השניה אין בעיה). מספר פעמים היתקשרתי וביקשתי לדבר עם אחראי, ותמיד סירבו - מכיוון שאני כבר לא לקוח שלהם. אבל ליתקשר מדי פעם לבקש את הממירים הם יודעים. אני לא מחזיר את הממירים עד שהביה תיפתר, שכן אז בטוח לא אקבל שרות. באחת הפעמים היסכימו "לעשות לי טובה" כלשונם ולשלוח לי מפקח שיבדוק את התלונה. הגיע טכנאי שטען שכל מה שאמרו לו זה להתקין לי פילטר כדי שלא אוכל לראות כבלים-למעט ערוצים 1,2 והופ. מגוחך.
כעת המצב שבטלויזיה בסלון א"א לראות כלום, הוט מסרבים להיתייחס אלי, וגם לא מחזירים לי חודש שהם חייבים לי.
אני רוצה שוב להדגיש: בנקודה אחרת בבית ששם לא שינו את החיבור בקיר - אני רואה בסדר את השלושה ערוצים שהם משאירים לכולם, אבל בטלויזיה בסלון הם כנראה קילקלו את החיבור לאנטנה המרכזית
ועוגמת נפש גדולה סוג הנזק :
תיקון התקלה, החזר החוב (ולדעתי פיצוי כספי על התקופה שהבעיה לא תוקנה+ עוגמת נפש) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה