פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הוט היקרה זו פנייתי השניה באותו נושא - האם הפעם תתיחסו? נושא התלונה:
כלפון אורטל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת הוט היקרה, אני מלינה פעם נוספת בתקווה שתתעוררו ותטפלו בי כצרכנית שלכם ואני אגולל שוב את אותו סיפור:
אני לקוחה של הוט כ+15 שנה, של שירותי הטלויזיה, האינטרנט והטלפון, הדבר היחיד שגורם לי להישאר בחברה זה התכנים שמשדרים בטלויזיה ושאני ומשפחתי מאוד אוהבים. ביום ה' 05.02 בשעה 22:00 פתחתי את ערוץ ויוה פליטנה כהרגלי ומשום מה הערוץ חסום לצפייה ורשום שאם אני רוצה לרכוש אז להתקשר או להזמין דרך השלט,אני אקדים ואציין שכל פעם שהייתי מתחייבת לחברה מחדש והייתי בוחרת את החבילות שאני רוצה הערוץ תמיד היה כלול, הן בחבילת בסיס שבחרתי את הערוץ כחבילה, גם שהתחייבתי לטריפל פלטינום הערוץ היה כלול, וגם עכשיו התחייבתי לפני כשלושה שבועות בערך לטריפל מג'יק הערוץ היה כלול. משמע לא משנה איזה חבילה יקרה או זולה יותר התחברתי הערוץ כלול בהבטחה מהנציגי שרות וכך קרה עד ה05.02.09. ביום שישי 06.02.09 התקשרתי למוקד שרות וענתה לי נציג בשם מוריה, הסברתי למוריה שהערוץ משום מה חסום והיא שמה אותי בהמתנה כי היא מעוניינת לבדוק מה הסיבה. וזו התשובה של מוריה: "החברה היא חברה כלכלית, והחברה מפסידה הרבה כסף כשערוץ זה חשוף ללקוחות ללא עלות, ולכן החברה החליטה שערוץ זה ועוד חמישה נוספים ייסגר וייפתחו ללקוחות בתשלום נוסף בלבד" דבר נוסף שציינה: "עד היום נהנית מחשיפת הערוץ בטעות, טעות מיחשובית, ואת היית צריכה לשלם". וא שאלתי שאלה מאוד ברורה: "איך זה קשור אליי?" - אני התחייבתי לטריפל מג'יק בהתאם לערוצים שהיו לי בטריפל פלטינום, 3 שנים לפחות ערוץ חשוף לבקשתי, ואתם כחברה בלי לשלוח הודעה ללקוחות דרך (sms ,מיילים, הודעה בעיתונות, טלפון ע"י טלמרקטינג) עשרות אפשרויות להודיע ללקוחות אבל הם כמובן לא מצאו דרך להודיע ללקוחותיהם. כשמוריה (הנציגה) הבינה שאין בכוונותי לרדת מהקו כי ביקשתי מנהל החליטה לאחר התייעצות לתת לי "מחווה" כלקוחה ותיקה והיא תעניק לי צפייה בערוץ חצי שנה בחינם, אך אני כמובן סירבתי. שום מתנה לא תקנה אותי, אני רוצה שעל מה שהתחייבתי אני אקבל , לא תרומות ולא מתנות אני משלמת חודש בחודשו. כשביקשתי שוב שיחת מנהל מוריה לאחר התייעצות ענתה שהמנהל יענה לי בדיוק את אותה תשובה לא ויתרתי וננתי לה הארכה עד יום א' בשעה 11:00 שמנהל יחזור אליי. להפתעתי בשעה 13:30 התקשרה רותם שהציגה עצמה כמנהלת שרות בחברה ציינה לפני שהתחלנו: "מטרתי היא להעניק לך שרות מקצועי" - כמובן שסיפרתי את כל הסיפור מההתחלה ובואו אני לא אפתיע אתכם תשובתה היתה זהה למוריה:"אנחנו חברה כלכלית...." - אולי מספיק עם ההתייפיפות הזו, כולם כלכליים, אף עסק לא הוקם בשביל להפסיד, אך התחייבויות צריך לעמוד בהם. הסברתי לרותם שכרגע בשיחה אנו דנים רק על ערוץ ויוה פלטינה שהיו חשופים לי במסגרת הטריפל, ושלא ה 8 ש"ח שאני אוסיף בחודש זה מה שיגרום לי ל"פשיטת רגל" זה עניין של עיקרון. ואז קראו היטב מה רותם אומרת לי:"אורטל בגלל שלא הודענו ללקוחות ובאמת אני אעלה את זה לדרגים הגבוהים יותר, ואת לקוחה נאמנה שיש לך את כל השירותים שלנו החברה מעניקה לך הטבה לחצי שנה חינם ואז יחל התשלום" - ואז אמרתי לרותם מוריה אמרה שזה מחווה לאחר התייעצות עם המנהלים שלה ואת אומרת שזו הטבה. תשובתה של רותם : "כל אחד מנסח אחרת את המשפטים שלו" - חברה יקרה, הטבה זה הטבה ומחווה זה מחווה הלקוחות שלכם לא מטומטמים.
רותם חשבה כנרה שמוריה עוד לא העניקה לי את ההטבה הזו ולכן חשבה שברגע שתשלוף את הקלף הזה אני ארגע והשיחה תסתיים.
וככה השיחה המשיכה משראיתי שאין לשיחה כיוון וגם כשרותם הציעה חצי שנה חינם סירבתי אמרתי לרותם שאני אפנה בדרכי שלי, וכך סיימתי את השיחה.
חשוב לי לציין שאחרי שסיימתי את השיחה קניתי את הערוץ דרך הטלויזיה ב 8ש"ח לחודש, כי אני לא אפגע במשפחתי שרגילה לצפות בערוץ בגלל הטעויות של "הוט" אך איני מתכוונת לוותר ואני מצפה לקבל תשובה הולמת עם פתיחת הערוצים שהיו חשופים לי במסגרת התחייבותי לטריפל של מג'יק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל שתתיחסו לתלונה ומן סתם שתעמדו אחר ההתחייבות שלכם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה