פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות חברת "הוט". נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
19.2.09
לנציב תלונות הציבור, שלום רב,
הנידון: מכתב תלונה,
אני ה.פ, לקוחה לשעבר בשירות המשולב (אינטרנט, טלוויזיה וטלפון).
אני שולחת פקס זה לאחר סדרה ארוכה מאד של שיחות שתוצאותיהן היא המסקנה היחידה שהוט אינה מטפלת בלקוחותיה ולאחר פניה אל נציב תלונות הציבור בהוט- ללא מענה.
אני צורפתי לשירות הטריפל בתחילת ספטמבר ע"י נציגה בשם רעות. בשיחת סגירת המכירה שאלתי את רעות האם השירות כרוך בהתחייבות מעבר להטבה הניתנת לשלושה חודשים והתשובה הייתה לא .
לאחר חווית צפייה "מהנה" שכללה תקלות חוזרות ונשנות וביקורים של טכנאי כמעט אחת לשבוע ,החלטתי שאני לא ממשיכה את החבילה בתום 3 החודשים המבצע, מתוך ידיעה שאני לא מחויבת לאחר שלושה חודשים וכך עשיתי.
לאחר כחודש גיליתי להפתעתי הרבה, בשיחה שאינה קשורה לעניין, שאני מחויבת על קנס בגובה של כ 400 שח בגין הפרת התחייבות להוט.
לאחר שיחות מרובות שבהן תוכן השיחה חוזר ונשנה בה אני מיידעת את כל אחד ואחד מהנציגים שדיברתי איתם שאני מעולם לא התחייבתי, מעבר לכך אני לא קיבלתי התרעה על הקנס.
בנוסף אף ביקשתי שיאזינו לשיחה שהתנהלה במעמד ההסכם בו אין לי שום ספק שלא התחייבתי. מכשראיתי שאין תגובה מצד נציגי הוט: אף נציג אחד לא טרח לשמוע את השיחה, אף נציג אחד לא טרח לחזור אלי עם תשובה, אף נציג אחד לא טרח להעביר את הבקשה לנציג בכיר מעליו. יזמתי בקשה, שיחזרו אלי מהצוות הבכיר בשעות ובימים בהם יש באפשרותי לענות, שוב זכיתי להתעלמות מופגנת מבקשתי.
לא פחות חמור מכך, במהלך השיחות שלי עם נציגי הוט התפלאתי לגלות רישומי שיחות או דברים שנרשמו כדברים שאמרתי אבל לא נאמרו- לדוגמת השיחה שבה כביכול הודיעו לי על הקנס ועוד כאלה ואחרות שנוגעות לענייני התקלות הטכניות בטלוויזיה.
מבחינתי זה המפלט האחד לפני אחרון שיש בידי, אין לי דרך או צורה להשוות או לתאר במילים את היחס המתעלל שקיבלתי מהוט, אין לי שום ספק שאת שירותכם ה"אדיב" לא אשכור יותר לאחר שתסתיים תקופת ההתחייבות שלי לאינטרנט וגם אם אשלם מחיר כפול ומכופל, כך גם אמליץ למכריי.
אני לא מצליחה להבין מהי האסטרטגיה של שימור הלקוחות ושירות הלקוחות שאתם מעניקים בכל השתלשלות האירועים איתי.
אני מאד אודה לכם באם אתם תטפלו בבקשתי ותבטלו את הקנס המדובר מכיוון שמשירות הלקוחות לא תבוא הישועה, ולבינתיים הקנס גדל ואת אחד מנציגי הוט זה לא מעניין.

אשמח באם תשיבו לי תשובה בהקדם,
בברכה,
העתקים:
משרד התקשורת פקס- 03-5198106 ,מועצה לצרכנות ישראלית: מזא"ה 76, ת.ד. 20413, תל אביב 61200 , פקס 6241035 - 03 אימייל [email protected] משרד המסחר ותעשייה: רחוב בנק ישראל 5, ירושלים. פקס: 02-6662936 דואר אלקטרוני: [email protected] מערכת העיתונות ידיעות אחרונות- תלונות הציבור- אתר תלונות הציבור בכתובת http://www.service-report.co.ilאתר צרכנות הוגנת- http://tluna.nrg.co.il

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה