פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איום בהוצאה לפועל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
המקרה שלנו מתחיל בתאריך 11.9.08 שבו ביקשנו להתחבר לחברת "הוט" שירותי טלוויזיה בביתנו החדש. ביום המיועד בו קבענו עם הטכנאי חיכינו וחיכינו בין השעות 9:00 ל- 11:00 אך הוא לא הגיע ובתום השעתיים התקשר לבקש שנחכה רק עוד חצי שעה, סרבנו וביקשנו לקבוע בעתיד זמן אחר בו שנינו נהייה בבית ולא נפסיד עוד יום עבודה.
קבענו טכנאי פעם נוספת לאחר 3 שבועות בין השעות 17:00 ל- 19:00 וגם לזמן זה הטכנאי לא הגיע וביקש להגיע ב- 20:00, התקשרנו לשירות הלקוחות והסברנו להם ששירות כזה לא מתאים לנו ואנו עוברים לחברה המתחרה, בזריזות רבה שלחו טכנאי שהתקין את הממירים היה זה ה- 11.9.08.
כשהדלקנו את הטלוויזיה גילינו להפתעתינו שערוץ האוכל שסגרנו שיהיה חלק מהחבילה לא כלול ועלינו להוסיף בשבילו כסף, כועסים ומותשים התקשרנו לשירות הלקוחות בו הוסבר לנו שלא סגרנו על ערוץ זה וכנראה לא הבנו נכון את הנציג ועלינו להוסיף עוד תשלום.
לאחר השתלשלות אירועים כזאת החלטנו לסיים את הרומן עם חברת "הוט" ולפנות למתחרים שיצרו איתנו קשר ונתנו הצעה הרבה יותר משתלמת.

ביום ראשון ה- 14.9.08 התקשרנו לשירות הלקוחות של "הוט" וביקשנו להתנתק משירותם ושישלחו מהר טכנאי שיקח את הממירים- כמובן שאף אחד לא בא. ביום שני למחרת ה- 15.9.08 שוב המתנו על הקו לשירות הלקוחות ודרשנו שיבואו ויקחו את הממירים- שוב חיכינו בבית ואף אחד לא בא, כך שוב ושוב ביקשנו והתחננו ואף הודענו שהחברה המתחרה תגיע להתקין אצלנו אך להם זה לא הזיז.

בנתיים חלפו הימים- אנחנו כבר מחוברים לחברת "יס" החל מה- 18.9.08 ומאוד מרוצים, הממירים של "הוט" שוכבים בארון הבגדים עד שביום 6.10.08 הגיע הטכנאי של "הוט" ולקח את הממירים.
נאמר לנו ע"י "הוט" שנחוייב בקנס ניתוק על סך 400 ש"ח כי בחוזה שחתמנו התחייבנו ל- 3 שנים- הסכמנו מיד כדי לסיים את הסיוט המתמשך וכן שילמנו להם בחודש אוקטובר 364 ש"ח דרך כרטיס האשראי בגין חודש ספטמבר בו היינו מחוברים 7 ימים וחשבנו שבזה נגמר סיפורנו.
אך התבדינו- בחודש נובמבר קיבלנו חיוב דרך כרטיס האשראי על סך 296 ש"ח שוב לחברת "הוט" בגין חודש אוקטובר כולו, נרגזים על שפלשו לנו לכיס שלחנו בקשת חסימה לחברת האשראי נגד חברת "הוט" שממשיכה לקחת מאיתנו כספים שלא מגיעים לה.
החסימה אושרה ושוב נשמנו לרווחה עד יום חמישי האחרון 22.1.09 בשעה 21:30 בערב קיבלנו טלפון ממשרד עורכי דין בו חברת "הוט" מיוצגת ונאמר לנו שאנו הפושעים נמצאים בחוב של 603 ש"ח וינקטו נגדינו תהליכים משפטיים והוצאה לפועל אם לא נסדיר את החוב במהרה.
משרד עורכי הדין טען שנשלח אלינו מכתב מהם ואנו התעלמנו ולא התקשרנו להסדיר את החוב, אך אנו לא קיבלנו שום דבר והיינו מופתעים לגלות שעברנו עבירה בכך שחסמנו את גישתם לכיסנו ולחשבון הבנק שלנו.
ביקשנו שישלחו לנו דואר רשום בו יפורטו פרטי המקרה ועל מה ולמה חובנו שהיה 296 ש"ח, למרות שחוייבנו על חודש מלא והיינו מחוברים 7 ימים בחודש אוקטובר לטעמם, תפח והגיע לסכום של 603 ש"ח.
האחראי על הגבייה האגרסיבית אמר שהוא שלח מכתב ואם לא נסדיר את חובנו במהרה תופעל נגדנו ההוצאה לפועל.

היום 25.1.09 קיבלנו בדואר רגיל את המכתב המדובר שנשלח בתאריך 7.1.09 אך יצר מתל אביב רק ב- 22.1.09 והגיע אלינו לבאר שבע .
ואנו מחכים לפקודת ההוצאה לפועל על חוב שלא ברור לנו על מה ולמה עלינו לשלם מפני שביקשנו, חזרנו והתחננו שיבואו וינתקו את הממירים אך לא באו אלא רק לאחר 3 שבועות עליהם כבר שילמנו את הקנס.


נשמח מאוד אם תוכלו לעזור או לייעץ מה עלינו לעשות נגד סחיטה שכזאת.

תודה לכם,
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת הליכים ,פיצוי על עוגמת נפש , והתנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה