פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר ואי החזרת התשלומים נושא התלונה:
בן נתן (|וייגר) שרון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פנייתי זו נעשית לאחר אינסוף פניות טלפוניות אל מול מחלקת הנהח"ש של חברת הוט - פניות אשר לא טופלו ולא הביאו לסיום סאגה ארוכה ומייגעת...
בחודש נובמבר האחרון (איני זוכרת תאריך מדוייק...) פניתי אל נציגי השירות הטלפוני לאחר שקיבלתי חיוב שהיה גבוה מהחיוב החודשי הקבוע אותו אני משלמת. לאחר בדיקת הנציגה נמסר לי כי בטעות לא שויכתי לחבילת שירות ועל כן החיוב הגבוה. הנציגה הבטיחה לי כי היא מתקנת את הדבר וכי היא מזינה את פרטי חבילת התוכן שלי וכמו כן שבחודש הבא אקבל זיכוי בגין חיוב היתר (הסכום אותו עלי לשלם הינו 199 ש"ח ולא 249 ש"ח כפי שחויבתי. כמו כן ידוע לי כי החיוב החודשי עלה ל- מ210 ₪ החל מחודש ינואר 2009). בחודש שלאחר מכן חזר על עצמו אותו סיפור ושוב התקשרתי לשירות הלקוחות ושוב נמסר לי כי אין לי חבילה מעודכנת וזיכוי בדרכו אלי... אותו הסיפור חזר על עצמו 4 (!!!) פעמים כאשר בפעמיים האחרונות הבטיחה לי הנציגה כי מעבר לעובדה שהיא תיקנה את התקלות וכי זיכוי בדרכו אלי, לאחר שהיא קיבלה על כך אישור מגורם בכיר, הנציגה גם הבטיחה להיות איתי בקשר על מנת לוודא כי אכן הדברים תוקנו. להפתעתי הרבה גם החודש חויבתי מעל הסכום אותו אני חייבת. לאחר קבלת החיוב התקשרתי לשירות הלקוחות והפעם הגעתי לנציגה אשר איימה עלי כי אם אתנתק מהשירות אשלם קנס ובאופן כללי היתה עסוקה בלחנך אותי ובלהגיד לי מה מותר לי ומה אסור לי לבקש ממנה לעשות!
נראה לי כי אינכם לוקחים את לקוחותיכם ברצינות וכי מתנהלת כאן מלחמת התשה בה אתם בודקים עד כמה סבלני הלקוח שלכם!
ובכן - איבדתי את סבלנותי, קצתי ביחס המזעזע שלכם ובחיובי היתר שלכם!
אשר על כן אבקשכם לזכות את חשבוני לאלתר בכל היתרות שנגבו ממני בחודשים האחרונים (בחישוב גס מדובר בהחזר של כ-250 ש"ח עבור 5 חודשי חיוב יתר) וכמו כן ברצוני להתנתק משירותיכם בטלוויזיה, באינטרנט ובטלפון.
לא יעלה על הדעת כי במשך חמישה חודשים ארדוף אחריכם על מנת לתקן טעות שלכם וכי אתם מצידכם תמשיכו לחייב מעבר למוסכם – חשבון הבנק שלי אינו שלכם לעשות בו כרצונכם! אין מילים שיתארו את עוצמת זעמי ותסכולי מהסיפור האינסופי הזה וכולי תקווה כי הסאגה הזו תגיע לסיומה במהרה.
אודה על קבלת תשובה בכל ההקדם האפשרי
בכבוד רב,
שרון וייגר
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה