פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מנתקים מהשירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר עברתי דירה ורציתי להעביר את תשתית האינטרנט לכתובת החדשה,
לאחר שהגיע מתקין הובהר לי שאין שום אופציה להתקין תשתית אלא עם כן קודחים את כל הקירות בבית מאחר שהחדר בסוף הדירה ומאחר שהדירה לא בבעלותי בעל הדירה לא הסכים לקידוחים. דיברתי שוב עם הוט אז הם אמרו שישלכו לי מפקח ועם הוא יחליט שבאמת אין ברירה אז ינתקו אותי ללא קנס ויזכו אותי על התקופה שלא השתמשתי המפקח אישר את הדבר. היתקשרתי להוט ואמרתי להם שאני רוצה להיתנתק כי אין ברירה אחרת אמרו לי אין בעיה אנחנו בודקים את זה מול עוד מפקח ונחזור אליך, מאחר שלא חזרו אלי כחודש התקשרתי שוב ואמרו לי אין בעיה ננתק אותך רק נבדוק משהוא ועוד חצי שעה נחזור אליך, שוב פעם לא חזרו, לאחר המקרה ועד היום ניסיתי להיתקשר עוד כמה פעמים ומשום מה או שאין מענה לאחר המתנות ממושכות של מעל חצי שעה או שיש מענה והשיחה מתנתקת עד היום ממשיכים לגבות ממני כ 75 ש"ח כול חודש כבר 4 חודשים בזבזתי שעות של שיחות טלפון על חשבוני , ועצבים. ברצוני להבהיר לחברת הוט שאני לא מתקשר יותר. ועם הנושא לא יטופל אתחיל בהליך משפטי כנגדם ואפנה לתקשורת. בתודה יורי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מהשירות החזר כספי על החודשים האחרונים שלא היה שימוש ופיצוי על השיחות טלפון והטרטורים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה