פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בזמן לקוח. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 19 לפברואק תיאמתי עם נציגת שירות בהוט שיגיע אל ביתי טכנאי בין השעות 7:30 ל 9:00 לשם החלפת ממיר.
באותו היום לא תיאמתי לי פגישות עבודה ונשארתי בבית לשם כך.כאשר ראיתי כי הטכנאי לא מגיע עד השעה 9:15 התקשרתי להוט לאחר שהעברתי בין נציגים שונים נאמר לי שהיתה טעות שלהם ותואם לי בטעות טכנאי ל15 במרץ אך נאמר לי שיגיעו ביום ראשון הקרוב.יש הקלטה של השיחה ולכן ברור להם כי הטעות היא שלהם.ביקשתי שיגיע טכנאי מאוחר יותר כי בין כה וכו כבר היתה השעה 10:00 והיום החל להיות מבוזבז.
ביקשתי שיחזור אלי מנהל שירות בשעה 15:15 משלא חזר אף אחד פניתי שוב ונאמר לי שהוא לא השיג אותי.שקר לחלוטין מפני שהייתי בבית ונתתי 3 מספרים. רק בשעה 16:35 התקשרה בחורה בשם עדי והודיעה שלט ניתן לעשות כלום וגם למחרת אין טכנאים. ביקשתי בכל זאת שתבין את המצב המיוחד ושאיני רוצה לבזבז יום נוסף היא אמרה שתחזור ואכן חזרה בשעה 17:45 עם תשובה שלילית ושאינה יכולה לעזור.
לא הוצע לי שום פיצוי ולאחר כ 10 שעות של צפייה מצאתי את עצמי ללא תשובה ללא ממיר חדש ועם יום עבודה שנזרק לפח.
יש לציין שתוך כדי תלונותיי באותו יום טרקה בפניי אחת הטלפניות בשם נסרין את הטלפון, אולי זו הגישה של הוט לטיפול בלקוח שאינו מרוצה.
אני מרגישה מושפלת ומבוזה מאחר ואני לקוחה ותיקה של הוט גם בכבלים אינטרנט וטלפון והנהגות זו בהחלט אינה מקובלת עלי.
לטיפולכם אודה.
כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי אשר יהלום את הנזק אשר נעשה לי הכספי והנפשי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה