פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון הוט - טיפול כושל בתקלה וללא סוף נראה לעין.... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מ-3 חודשים (ב-10.11.2008) פנינו לראשונה להוט עקב אי תקינות של קו הטלפון: ניתוקים חוזרים באמצע שיחות, קו לא נקי, בעיות בשמיעה בקו וכו'...
מאז ועד היום זכינו למצעד של טכנאים ואף "טכנאי סיירת" אך הבעיה - בעיינה עומדת. טכנאי הסיירת הבטיח כי לא ירפה עד אשר תפתר הבעיה אך מהר מאוד מצאנו עצמנו מתקשרים אליו שוב ושוב ובכל פעם מבטיח כי יבדוק ויחזור עם תשובה מה שלצערנו לא קורה.
היום (26.2.09) פניתי שוב לנציגת השרות במוקד וטענתי כי אם לאחר 3 חודשים לא נפתרה הבעיה מן הראוי שהחברה תפטור אותנו מההתקשרות איתה כיון שאינה מצליחה לספק לנו קו טלפון ראוי ותקין. לדבריה עד אשר לא "יכריז" טכנאי הסיירת כי לא ניתן לפתור את הבעיה - לא תוכל לעשות כן. ניסיתי להסביר לה כי כבר חלפו 3 חודשים (!!)בהם ניסו טכנאים מטכנאים שונים לתקן את הבעיה ללא הואיל. כבר חלפו 10 ימים מאז שיחתי האחרונה עם טכנאי הסיירת בה הבטיח כי יבדוק מה קורה - אך הוא אינו טורח לחזור אלינו כלל! כך גם היה בשיחותי הקודמות איתו!
אני שואלת: כמה זמן עוד נאלץ לשלם לחברת הוט חשבון טלפון מנופח (עקב הניתוקים והטלפונים החוזרים שאנו נאלצים לעשות) מבלי לזכות בקו תקין ??

אני פונה דרככם לחברת הוט בבקשה כי יפעלו באופן מיידי תוך זמן מוגבל וסביר לפתרון הבעיה ובמידה ולא תפתר ישחררו אותנו מהמחויבות שלנו. אנו זכאים לקו טלפון תקין בבית!!

אודה מאוד להתיחסותכם.

בברכה,
עירית ברקת
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה