פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איום וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו גולשים באמצעות הוט כספק תשתית ונטוויז'ן כספק אינטרנט.
בביתנו 2 מחשבים נייחים המשמשים אותי ואת בעלי בלימודינו לתואר שני ולדוקטורט ומחשב נייד אחד. מותקן לנו ראוטר EDIMAX באמצעותו אנחנו גולשים.
בתאריך 22.02.09 הפסקנו לגלוש ופנינו למוקד נטוויז'ן. לאחר זמן רב של המתנה ומס' שיחות מולם אובחנה בעיה במודם של הוט. עוד באותו ערב פנינו למוקד התמיכה הטכנית של הוט ונאמר לנו שהמודם לא תקין וישלחו אלינו טכנאי למחרת. למחרת בשעה 19:00 הגיע הטכנאי יוסי. יוסי מיהר להחליף מודם למודם ישן מסוג TIRION . אף מחשב לא הצליח לגלוש עם המודם החדש. למרות מחאותינו יוסי החליט לעזוב אותנו במצב זה למרות מחאותינו ולמרות שציינו בפניו שאנחנו חייבים שלפחות מחשב אחד יגלוש לצורך הכנה למבחן ליום למחרת. יוסי התעקש שהמחשבים לא תקינים או הראוטר ועל זה כמובן שהוט לא אחראים. למחרת הזמנו טכנאי מחשבים מיומן וותיק אלינו שניסה במשך 3 שעות להבין מה הבעיה ומלכתחילה טען שהבעיה היא במודם. ניסינו בנוכחותו ליצור קשר עם הוט אך הצלחנו להגיע לתמיכה בכבלים בלבד שם נאמר לנו שמרכזיית התמיכה באינטרנט קרסה ולא היו מוכנים לחזור אלינו למחרת. הטכנאי אבחן שאחד המגעים במודם לא תקין ובליפוף של סלוטייפ הצלחנו לגלוש בתנאי שלא נגענו במודם. הוא גבה 350 ₪ עבור הטיפול והלך. כמובן שחצי שעה אח"כ לא ניתן היה להמשיך לגלוש. למחרת פנינו שוב להוט ורק לאחר צעקות מול מוקד התמיכה הסכימו לשלוח אלינו טכנאי. בערב הגיע הטכנאי עידן כספי. עידן החליף 2 מודמים של THOMSON ולא הצליח לפתור את הבעיה. לטענתו שוב המחשבים/הראוטר לא תקינים. עידן כספי התנהג בחוצפה, לא היה מוכן להישאר לטפל בבעיה והבטיח שהמנהל שלו דוד ארוש יתקשר תוך שעה. למרות מחאותינו והסברים שאנחנו חייבים לפחות מחשב אחד שייגלוש לא היה מוכן לשמוע, התנהג בחוצפה ועזב. עד היום המנהל/עידן לא התקשרו אלינו. התקשרנו עוד באותו ערב להוט ודיברנו עם דני. דני יצר קשר עם נטוויזן שיחד איתו פתרו את הבעיה.
במהלך 5 הימים שלא גלשנו ודיברנו 7 שעות בסה"כ עם טכנאי הוט במוקד התמיכה/בבית נגרם לנו נזק כספי רב ועוגמת נפש רבה.
הנזק הכספי כולל תשלום מיותר לטכנאי כשהבעיה היתה במודם של הוט, שעות עבודה רבות וכשלון במבחן.
קבלנו מהוט רמת שירות ירודה ביותר מכל החברות שאי פעם קבלנו מהן שירות. הרגשנו מטורטרים, מושפלים ובעיקר חסרי אונים מול חברה אטומה שאין לה זכות קיום. אנחנו מתכננים לפרסם את המקרה בכלבוטק, בעיתונים המקומיים ובמעריב.
כמו כן אנחנו מתכננים לתבוע את חברת הוט על הנזקים הכספיים ועוגמת הנפש שנגרמה לנו.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה