פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בזיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כמה חודשים אני אמור לקבל חלק שני של זיכוי.אחרי שיחות חוזרות נישנות בעניין, כשכל פעם הנציג/ה אומרים לי בבטחון רב ותכליתי שתוך 14 יום אראה את הזיכוי,אני רואה רק חיובים.
זה לעשות צחוק מהשירות ולהתייחס בצורה לא מכובדת ולא אמינה.למה אני צריך להתקשר ולפנות כל פעם מחדש?? הוט מוציאים את החשק להישאר כמנויים שלה. בכלל העסקה היתה מלכתחילה שאני לא מחויב כלל בחודשיים הראשונים. במקום זאת ,לא רק שחויבתי החל מהחודש הראשון,הוט לא מעבירה את הזיכוי במלואו גם לאחר חודשים רבים. התנהלות מבזה ושיקרית.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פניתו של מר טוויג טופלה במסגרת פנייתו למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פניתו של מר טוויג טופלה במסגרת פנייתו למחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה