פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב הוט לשלוח את הסכם ההתחייבות לפני ביצוע ההתקנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ביקשתי הצעת מחיר מחברת הוט לחיבור לטלויזיה ולאינטרנט. לאחר משא ומתן קיבלתי הצעה שהסכמתי לה ואף מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי לביצוע העסקה. המנוי היה אמור להתחיל כחודש לאחר מכן ב 27-2-09.
בעת מסירת הפרטים וסגירת העסקה ביקשתי ואף התנתי את העסקה בקבלת פרטי העסקה שלי בכתב ואף נתתי למוקדן את כתובת המייל שלי ומספר פקס. המוקדן אמר כי אין בעיה ותוך 48 שעות אני אקבל למייל שלי את פרטי העסקה.
המתנתי כשבוע ולא הגיע שום מייל ולכן פניתי במייל דרך האתר לבקש שוב את פרטי העסקה שלי, כעבור יומיים חזרה אלי נציגה ואמרה שהיא אכן רואה בקשה לשליחה והיא לא מבינה מדוע זה לא נשלח, היא אמרה לי שהיא תדאג שהמייל ישלח "עוד היום!"
כמובן שלא נשלח כלום ואחרי 4 ימים התקשרתי (והמתנתי על הקו כ45 דקות) לשרות לקוחות ושם הנציגה אמרה בכנות שהבקשה שלי חריגה והם לא נוהגים לשלוח ללקוח את ההסכם לפני ההתקנה. כאשר התנתי שוב את העסקה בקבלה מראש של ההסכם היא אמרה לי שהיא תבדוק ותחזור אלי. כמובן שהיא לא חזרה ולמייל שלי הגיע פרטי מבצע כללים ועם מחירים אשר אינם תואמים כלל להסכם שלי. שוב שלחתי מייל להוט (דרך האתר מכיוון שאין שום כתובת אחרת פרט לאתר או לטלפון שרות לקוחות) שאני מבטל את העסקה מחוסר אמינות.
לא קיבלתי שום תגובה וביום ההתקנה המיועד התקשר אלי הטכנאי לקבל הכוונה לדירה. הודעתי לו שאין לו מה להגיע כי אני לא מוכל להתקנה. כעבור מספר דקות חזרה אלי מוקדנית ושאלה מה הבעיה ולמה אני לא מוכן להתקנה וכאשר הסברתי לה היא אמרה שאין בעיה והיא תשלח מיד. חוסר האמינות של חברת הוט ביטלתי את העסקה ולא הסכמתי להתקנה
בזבוז זמן וחוסר אמינות. סוג הנזק :
לידע את ציבור הלקוחות באפשרות ובחובה לדרוש את קבלת ההסכם בכתב לפני ההתחייבות למנוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה