פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב של חברת הוט לשלוח את החוזה בכתב לפני ההתחברות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בקשתי מחברת הוט הצעת מחיר לחיבור לכבלים, לאחר משא ומתן הגענו להסכם ואף נתתי לו את פרטי כרטיס האשראי. לפני סגירת העסקה התניתי את העסקה בקבלת פרטי העסקה בכתב ואף נתתי לו את כתובת המייל והפקס שלי. המוקדן ניצן אמר כי אין בעיה וכי תוך 48 שעות אני אקבל את המסמך המפרט את העלות והתמורה אותה אני מקבל.
לאחר שחלף שבוע מיום השיחה ולא התקבל דבר פניתי שוב לחברת הוט והמוקדנית (לאחר 45 דקות המתנה ומעברים בין מח' שרות למכירות) אמרה לי כי היא רואה את הבקשה לשלוח את פרטי העסקה והיא אינה מבינה מדוע זה לא נשלח, היא אמרה לי כי היא תבדוק את העניין והמסמך ישלח אלי.
לאחר 4 ימים בהם לא התקבל דבר, שלחתי מייל דרך האתר של הוט ובוא הודעתי כי במידה ולא אקבל מסמך זה אינני מתכוון להתחבר והעסקה תבוטל.
למחרת חזרה אלי מוקדנית נוספת ואמרה לי כי שליחת חוזה ללקוח לפני ההתקנה אינו מקובל בחברה כאשר אמרתי כי ללא חוזה אני לא מתכוון להתחבר ענתה לי לאחר מספר דקות כי החוזה בידה והיא הולכת לשלוח אותו עכשיו, כמובן כי דבר לא הגיע.
לאחר יומיים נוספים שלחתי שוב מייל להוט (דרך האתר – אין שום דרך התקשרות אחרת) ובוא הודעתי כי אני מבטל את העסקה. למחרת חזר אלי מוקדן לקח שוב את כתובת המייל ואמר כי המייל יגיע אלי. לאחר מספר שעות הגיע אלי מייל עם פרטי מבצע אחרים וכלל מחירים ותנאים השונים לגמרי מהתנאים והמחיר עליהם סיכמתי עם ניצן.
במייל נוסף הודעתי לחברה כי העסקה מבוטלת וכי אינני מתכוון לתת לטכנאי להתקין אצלי דבר.
למרות מייל האחרון ביום ההתקנה המיועד התקשר אלי טכנאי לקבל הכוונה לבית.

כל ההתנהלות של חברת הוט הייתה באווירה של הסתרת האמת, על סף הרמאות. שקרים והבטחות ללא כיסוי ולהזכיר כי כל ההתנהלות הייתה לפני ההתקנה והפעלת ההתחייבות דבר שיצר אצלי כבר בשלב זה חוסר אמון מוחלט ויוצא מכך חוסר רצון להתחבר לחברה שכזו.
עלבון ו סוג הנזק :
להביא לידיעת כלל הלקוחות את הידע כי עליהם לדרוש את החוזה בכתב לפני הפעלת המנוי ולא לוותר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה