פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אודה לכם מאוד אם תסייעו לנו. אני ובעלי שנינו פנסיונרים, בעלי פגוע ראש מתאונת עבודה ונחתה עלינו מכה בדמותה של חברת הוט שלאחר 4 שנים! החליטה לתבוע אותנו על סך של 2500 ש"ח בעבור הטענה כי לא הוחזר ציוד ולא שולמו חשבונות. הצטרפנו לשירות של הוט בתאריך 19.5.05 וניתוק סופי הכולל החזרת ציוד בוצע בתאריך 16.8.05 בסה"כ חודשיים ימים הייתי מנויה הן על טלפון, אינטרנט ושירותי טלויזיה. בתאריך 21.8.05 עברנו דירה לאחר סיום כל חובותיי לחברת הוט. לפני כשבועיים נשלח אליי מכתב ממשרד עו"ד על חובות לחברת הוט בצירוף של ריביות והצמדות ובסה"כ כ2500 ש"ח שאני חייבת להם. בקושי רב איתרתי את הטופס שבו הוחזר כלל הציוד הכולל את הממירים של הטלפון, הכבלים והאינטרנט ושלחתי בצירוף כל הקבלות שהיו ברשותי על השימוש בשירותים. גמר חשבון נערך טלפונית ע"י נציגה בשם סימי לה שילמתי באמצעות כרטיס אשראי 323.80 בתאריך 6.9.05 מס' אישור 4350138 ו-4350556. עו"ד טוענים שלא שילמתי עבור דמי מנוי לחודש ספטמבר ובכלל כבר לא הינו מנויים ועבור שירות טלפון וכל החשבונות כאמור שולמו. יתר על כן בעת חיפוש אישורי התשלום עוד גילתי כי בחודש דצמבר 2005 חייבו אותי בסך שך 78 ש"ח על-ידי עידן מערכות כבלים. כאמור שירותי המנוי הופסקו באוגוסט כך שהם עוד חייבים לי כסף. חברת הוט בעבר אוחדה לאחר שהייתה מפוצלת לשלוש חברות שונות. חברה אחת איננה יודעת מהשנייה ועובדה היא כי החזרתי את הציוד (המצאתי אישור לעו"ד) ועדיין תבעו אותי על כך. אינני יודעת מה עליי לעשות, אני פונה למשרד עו"ד והם אינם אפילו יודעים על מה התשלום, איך לאחר 4 שנים פתאום נזכרו מבלי שקיבלתי שום מכתב קודם על חוב או דרישת תשלום אחרת. איתור הניירת היה קשה מנשוא עבורנו איתור ניירות מבין אלפי ניירות שנשלחו בארבע השנים האחרונות איננו משימה קלה עבורנו ועדיין שלחתי את כל מה שהיה ברשותי. הזמנת תדפיסים נוספים מהבנק כרוכה בתשלום של 245 ש"ח- כסף רב עבורנו ושוב על-פי הנתונים שילמתי את הכל לחברה.
אינני יודעת מה הם רוצים מאיתנו ומה עוד עליי לעשות כדי שיניחו לנו לנפשנו. אני סובלת מהלב והתקף לב סביר להניח שיתרחש בגללם.
אנא עזרתכם,
מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוחה נעשתה בדיקה מקיפה ,
עפ"י רישומניו מנוי של הלקוחה נמצא בטיפול עו"ד ח.פ. כהן,
לאחר בדיקה מחודשת של הדברים החוב נמצא תקין המשך הטיפול מועבר לעו"ד.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוחה נעשתה בדיקה מקיפה ,
עפ"י רישומניו מנוי של הלקוחה נמצא בטיפול עו"ד ח.פ. כהן,
לאחר בדיקה מחודשת של הדברים החוב נמצא תקין המשך הטיפול מועבר לעו"ד.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה