|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות מחפיר , ביזוי הלקוח . |
נושא התלונה: |
גנדלר יוסי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בניסיון להתחבר לשרות הטריפל נתקלתי בתהליך מסורבל וחסר פרופורציות , כשניסיתי להביע את מורת רוחי , התחיל יחס משפיל ומבזה שאינו ראוי ללקוח בשום דרג , לא ניתן בשום דרך להגיע לרמת דרג מינהלית כדי להביע את המחאה , למרות שאני מניח שהם יודעים את החומר האנושי איתו הם עובדים
מראשון המטפלים ועד אחרון הנציגים אינם ראויים לתת שרות לקוחות.
|
בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית ושל מר גנדלר טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
פניית ושל מר גנדלר טופלה במסגרת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|