פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרגילי עוקץ של הוט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תלונה 37526 עדיין אין תשובה ?
שלום רב
אני לקוחה חדשה של הוט הצטרפתי בתאריך 22/12/08 להוט , ב22 באו אלי בבוקר שני אנשים אחד מתקין בשם עידו והשני הוא נקרא מפקח ולא זוכר את שמו , עכשיו אני הזמנתי מהוט 2 ממירי וי או די ושני ממירים קטנים וחבילה של בסיס + 5 חבילות בסה"כ עלות 2 ממירים VOD +בסיס +שני חבילות סוכם על 189 שח + 2 ממירים קטנים 10 ש"ח (5 ש"ח כ"א) בסה"כ הכללי אני צריך להיות מחוייב ב 199 ש"ח, עכשו הטכנאי התקין 2 ממירי VOD שהוא היה צריך להתקין 2 ממירים קטנים הוא ירד לאוטו והביא 2 ממירי VOD חדשים והוא בא לבעלי ואמר לי שהוא מצ'פר אותנו ומביא לנו 2 ממירי VOD שקיבל אתמול בערב הוא אמר (המפקח שבא עם הטכנאי) שהוא מצ'פר אותנו ב 2 ממירי VOD ושאלנו אותו אם נשלם עליהם תוספת הוא אמר שלא ומבחינת הוט נחשב כאילו יש לנו 2 ממירים קטנים ולא יהיו בעיות עם זה ולא נשלם עליהם תוספת אני חייבת לציין ששאלנו את זה כמה פעמים והוא אמר "אל תדאגו אני אומר לך שלא נשלם עליהם והא גם דיבר עם הוט בטלפון וסידר איתם את זה ואמר לנו שזה סודר ואין מה לידאוג גם הטכנאי אמר שאין מה לדאוג אם הוא אומר לנו את זה , עוד הוא בא לבן שלי והראה לו תממיר ושאל אותו אם הוא מכיר תממיר הזה ואמר שהוא חדש והוא צריך להשים את זה ללקוחות , טוב הם עזבו א באמת עשו עבודה טובה עם השקעים והכל הלך חלק והם הלכו , עכשיו לפני כשבוע וחצי ראינו חיוב חשבון של 230 ש"ח התקשרנו דיברנו עם מוקדנית של הוט והיא אמרה שאנחנו מחוייבים על 4 ממירי VOD וערוץ שלא הזמנו , על החיוב של הערוץ התברר שזו תקלה והיא זיכתה אותנו על הערוץ אבל על הממירים היא לא רצתה לזכות אלא אם כן יבוא טכנאי שוב לבית וייקח את הממרים ויחליף אותם אמרנו לה שבא טכנאי ומפקח והמפקח הביא לנו את הממירים ואמר שלא נחוייב עליהם אבל היא לא הסכימה ומרוב חוצפתה היא אומרת שיש 2 אפשרויות או שיבוא טכנאי וייקח תממירים או שהממירים ישארו ונחוייב כל חודש ב 30 ש"ח נוספים כל חודש , לנו לא היתה ברירה אין לנו כח עוד פעם לקבוע עם טכנאי עוד יום עבודה לבזבז אז הסכמנו בעל כורחנו לשלם תוספת תשלום , עכשיו אני שואלת את עצמי אם זו מלכודת מתוכננת של הוט ללקוחות או שזה צחוק שעושים מלקוחות ועוד לקוחות חדשים , רק הצטרפנו וכבר בעיות , לפני שהצטרפנו להוט היה לנו חודש לא יס ולא הוט וחשבנו לקנות צלחת לוויון ולא להתחייב לאחת מהחברות אלו אבל הוט היו כ"כ נחמדים ורצו כ"כ שנצטרף שאמרנו שניתן לזה הזדמנות (כבר היה לי הוט בעבר וגם בקדנציה הקודמת היו בעיות) ועוד לא עבר חודש וכבר שוב חיובים ככה סתם חבל שעוד נחשוב שעשינו טעות שהצטרפנו להוט
מקווה שתעזרו
כספי סוג הנזק :
להחזיר את החיוב המקורי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה