פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פנתה אלי נציגת מכירות לרכישת חבילה חדשה הכוללת טלויזיה אינטרנט וקו טלפון - נאמר לי שהחבילה הקיימת תשאר ויתווספו ערוצים נוספים בחבילה החדשה הכוללת ערוצי איץ די - התחייבות לשנתיים ודואר קולי כפי שיש לי בבזק . ערוץ אגו שהיה לי נחסם ודורשים תשלום נוסף - דואר קולי דורשים תשלום נוסף - ומתברר שההתחייבות היא לשלוש שנים ולא כפי שנאמר לי .פניתי מספר פעמים הם לא מוכנים לקחת אחריות למה שהובטח וסוכם עם הנציגה שלהם ששמה לירון וטוענים שהיא פוטרה עקב טעויות שעשתה .הם מבטיחים לחזור עם פתרון אך כרגיל מזלזלים ולא חוזרים רק שולטים בכטיס האשראי שלי .מי יודע מה עוד צפוי לי מהם יתכן וכל מה שהטיחה וסיכמה הנציגה לא תקף מבחינתם .מבקש את עזרתכם לישום ההבטחות של נציגתם .טענתי שיש בידם הקלטות של הנציגים בכדי לאמת את טענותי אך זה לא מעניין אותם היא פוטרה ולכן הם כבר לא אחראים .
טירטורים ללא גבול סוג הנזק :
ישום כל מה שסוכם עם נציגת המכירות - אם אפשר קנס רציני שימנע זילזול באזרחים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר פרסמן טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר פרסמן טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור.
בברכה,
רינה גרין
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה