פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
קיובצקי אריה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 30/12 ביקשתי להתנתק מהוט אינטרנט, בגלל שהוט לא הצליחו לספק לי אינטרנט במהירות של 5 מגה. היו אצלי המון טכנאים שהסבר של כולם היה - "זה מה יש".
הוט ניתקו אותי ביום למחרת אך חייבו אותי בתשלום עבור חודש ינואר, בתשלום עבור יציאה באמצע תקופת התחייבות, למרות שהבעיה הייתה אצלם ולא אצלי וחייבו אותי בעוד תשלום עבוד המודם. הטכנאי שניתק אותי לא אסף את המודם. בשיחה עם נציגת שירות ראשונה הובטח לי שטכנאי יגיע תוך יום יומיים, אחרי שבוע, נציג נוסף טען שהאיסוף מתבצע על ידי חברה חיצונית וזה לוקח חודש. וחודש וחצי אחרי, נציגה נוספת תיאמה איסוף על ידי טכנאי. כאשר לבסוף נאסף המודם. שאלתי לגבי הזיכוי עבור כל אותם חיובים, נאמר לי שבגלל שאני כבר לא לקוח הטיפול אורך מינימום של חודש עד שלושה חודשים! כלומר הם חייבו אותי על דברים מיותרים ולא צודקים, ואם יהיה זיכוי זה יהיה רק חצי שנה אחרי שביקשתי להתנתק!
זיכוי החשבון שלי בכל החיובים החל מ-30/12/2008 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר קיובצקי טופלה במסגרת פניות הציבור ,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר קיובצקי טופלה במסגרת פניות הציבור ,
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה