פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות רע וחוסר תום לב: רוצים לחייב אותי על התחייבות שביטלתי יום אחרי ה"חוזה" נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשעת ערב, בעת ארוחת הערב עם משפחתי המורחבת, קיבלתי טלפון בהול מאיש שירות לקוחות או מכירותשל חברת הוט. הוא הציע לי הצעה לחבילת "טריפל" שבמסגרתה יש התחייבות. לצערי, ובשל העובדה כי לא הייתי מרוכז לחלוטין בשיחה, הסכמתי.

למחרת היום, כשהבנתי את גודל האסון שנחת עלי, התקשרתי לחברת הוט וביקשתי לחזור בי מההסכם. פרטי השיחה נשכחו מזמן, ואיני זוכר בדיוק מה הוסדר בסופה.

לרבות הימים, בהם המצב הכלכלי הלך והחמיר, החלטתי לוותר על שירותי הטלוויזיה בלבד, תוך מחשבה כי בעתיד, כשהמצב ישתפר, אחזור לשירות זה.

חברת הוט טוענת כי אני מחוייב לה למרות שלא השכילה לשלוח לי את החוזה שנתחם לכאורה בין הצדדים.

בשל העובדה כי המצב הכלכללי הלך והסתבך, ופחדתי שייחיבו אותי על סכום ה"קנס", מהרתי וביטלתי את הוראת הקבע לשירותי הטלוויזיה בלבד.

כל הנ"ל התרחש תוך שיחות הולכות ונשנות ביני לבין שירות הלקוחות, קשרי לקוחות, וכהנה וכהנה.

יש לציין כי למרות הכל, אני כן מעוניין להמשיך ולהיות לקוח של הוט, בטלפון ובאינטרנט, וחבל שבשל חוסר תום לב, אאלץ לעזוב.

אין למי לפנות. אין עם מי לדבר. אני ממש אובד עצות.

עלול להיות כספי סוג הנזק :
ביטול שירת הטלוויזיה ללא קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר לוי טופלה במסגרת מחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
פנייתו של מר לוי טופלה במסגרת מחלקת שירות לקוחות.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה