לא היה ניתן להשיג את שרות הלקוחות של חב' HOT |
נושא התלונה: |
דרור תקוה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 03 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 3/3/09 משעות הבוקר אני מנסה להשיג טלפונית את מוקד השרות בחב' HOT, לא היה ניתן, המענה הקולי שלהם עבד כל הזמן אך נציג שרות לא ענה
במשך כל הבוקר ניסיתי 5 פעמים , עד לבסוף ענתה לי מוקדנית והתנצלה שיש להם עומס, עניתי לה שבמשך כל ימות השנה זה אותו מצב . וביקשתי את המנהל בכדי להתלונן של השרות הגרוע שהם מספקים ללקוחות. 5 פעמים מס' דקות בכל פעם , זה יעלה בסכום לא מבוטל בחשבון הטלפון שלי. על כן אני מבקשת לטפל בבעיה הנ"ל. תודה. תיקי דרור
|
לאייש את המוקד שלהם ב- HOT ביותר מוקדנים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לעניין זמני המתנה, הנושא אינו נעלם מעניינו ונמצא בראש סדר עדיפויות של החברה,לשם מתן מענה זמין ומידי ללקוחות הפונים, נעשים מספר רב של מאמצים הכוללים פתרונות טכנולוגיים למתן מענה,
ועיבוי כוח האדם הנותן מענה, ועוד.
מביקורות ובדיקות שאנו מבצעים, אנו עדים לשיפור מתמיד בזמינות ונמשיך לעשות רבות עד לעמידה בציפיות לקחותינובברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
לעניין זמני המתנה, הנושא אינו נעלם מעניינו ונמצא בראש סדר עדיפויות של החברה,לשם מתן מענה זמין ומידי ללקוחות הפונים, נעשים מספר רב של מאמצים הכוללים פתרונות טכנולוגיים למתן מענה,
ועיבוי כוח האדם הנותן מענה, ועוד.
מביקורות ובדיקות שאנו מבצעים, אנו עדים לשיפור מתמיד בזמינות ונמשיך לעשות רבות עד לעמידה בציפיות לקחותינובברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|