פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מזכים אותי בגין התנתקות מ - YES למרות הסיכום שהיה בע"פ עם נציג הוט טרם הצתרפותי נושא התלונה:
פרץ יעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורו פארק, אזור תעשיה יקום קיבוץ יקום, מיקוד 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/09/2008 בשעה 1400 סוכם עם נציג הוט מר קטמה בטלפון 0777833100 וגם בנייד מס' 0542462840 על מבצע מיוחד הכולל "טיפל" כדלכמן:
1. התחברות למסלול טלויזיה בסיס + 3 חבילות סרטים, מוסיקה ובידור ופנאי.
התחיבות לשנה, התקנה חינם ו- 3 ממיריםדיגיטליים ב - 159 ש"ח.
2. התחברות לאינטרנט 2.5 מ"ב - 3 חודשים חינם. ללא התחיבות. אח"כ 69 ש"ח לחודש.
3. התחברות לקו טלפון 2000 דק' 3 חודשים חינם . ללא התחיבות אח"כ 59 ש"ח לחודש.
4. תשלום קנס התנתקות מ - YES על חשבון HOT /
סעיפים 1-3 קוימו במלואן , סעיף 4 לא קוים עד היום בטענה שבמסלול במחיר כזה לא מזכים בגין ניתוק מ- YES .
מבחינתי ללא תשלום הקנס כל העסקה לא היתה כדאית לי מלכתחילה ולא הייתי מצטרף ל - HOT .
כספי סוג הנזק :
תשלום הקנס ששולם ל- YES בסך : 600 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
רינה גרין- נציגת פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוח נוצר עימו קשר,
בשיחתי עימו טופלה פנייתו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
תגובה:
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוח נוצר עימו קשר,
בשיחתי עימו טופלה פנייתו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה