|
|
|
|
|
|
לא מזכים אותי בגין התנתקות מ - YES למרות הסיכום שהיה בע"פ עם נציג הוט טרם הצתרפותי |
נושא התלונה: |
פרץ יעקב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורו פארק, אזור תעשיה יקום קיבוץ יקום, מיקוד 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/09/2008 בשעה 1400 סוכם עם נציג הוט מר קטמה בטלפון 0777833100 וגם בנייד מס' 0542462840 על מבצע מיוחד הכולל "טיפל" כדלכמן:
1. התחברות למסלול טלויזיה בסיס + 3 חבילות סרטים, מוסיקה ובידור ופנאי.
התחיבות לשנה, התקנה חינם ו- 3 ממיריםדיגיטליים ב - 159 ש"ח.
2. התחברות לאינטרנט 2.5 מ"ב - 3 חודשים חינם. ללא התחיבות. אח"כ 69 ש"ח לחודש.
3. התחברות לקו טלפון 2000 דק' 3 חודשים חינם . ללא התחיבות אח"כ 59 ש"ח לחודש.
4. תשלום קנס התנתקות מ - YES על חשבון HOT /
סעיפים 1-3 קוימו במלואן , סעיף 4 לא קוים עד היום בטענה שבמסלול במחיר כזה לא מזכים בגין ניתוק מ- YES .
מבחינתי ללא תשלום הקנס כל העסקה לא היתה כדאית לי מלכתחילה ולא הייתי מצטרף ל - HOT .
|
כספי |
סוג הנזק : |
תשלום הקנס ששולם ל- YES בסך : 600 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינה גרין- נציגת פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוח נוצר עימו קשר,
בשיחתי עימו טופלה פנייתו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
תגובה: |
שלום רב,
עם קבלת פניית הלקוח נוצר עימו קשר,
בשיחתי עימו טופלה פנייתו.
בברכה,
רינה גרין,
פניות הציבור HOT |
פתרון: |
|
|
|