פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שיינקין 44 כניסה ב' גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
מסכת הייסורים שלי עם חברת הוט

כפתיחה רציתי לציין כי בשנים 2005-2008 בזמן היותי סטודנט בב"ש הייתי מנוי על שירותי הכבלים והאינטרנט בחברת הוט, בשנים אלו לא חוויתי תקלות מיוחדות.
לקראת המעבר למרכז הארץ ביקשתי להתנתק מהשירותים (לא הייתה לי התחייבות כלשהי) מכיוון שבמשך 3 חודשים התגוררתי בבית ההורים בטרם עברתי למרכז, בתקופה ההיא שילמתי על שירותי הכבלים והאינטרנט 180 ש"ח לחודש ,נציגת השירות הציעה לי להקפיא את חוזה ההתקשרות שלי עימם – ובתמורה אשמור על סכום החיוב ברגע שאפשיר את המנוי.
כשהתקשרתי אל החברה מקץ 3 חודשים כשביקשתי לחדש את החיבור למעוני החדש בעיר גבעתיים תוך שמירת הזכויות, נתקלתי בסירוב ונאמר לי שאין באפשרותם לשמור על מחיר השירות כפי שהתחייבו כשהתנתקתי וכי עליי לשלם 260 ש"ח על השירותים מכאן ואילך.
הודעתי שאני לא מוכן ואינני מחדש את המנוי.

כעבור מספר שבועות התקשרה אליי נציגת שירות והודיעה לי שהיא הצליחה לסדר לי מבצע מיוחד שיעלה לי 220 ש"ח לחודש שכולל חלוקה של 200 ש"ח לשירותי הכבלים ו-20 ש"ח לשירותי האינטרנט. בנוסף הובטח לי על ידי הנציגה לקבל את שירותי ה – וי. או. די בחינם. הסכום לתשלום היה גבוה יותר ממה שסיכמתי איתם בעבר אבל כבר הותשתי והסכמתי.

לא עבר שבוע וכבר אי אפשר לגלוש ברשת האינטרנט באופן סדיר, ניתוקים חוזרים ונישנים מהרשת ואינספור נפילות גלישה. התקשרתי לנציגי השירות וכאשר שיטת הניתוק מהחשמל הגאונית לא עבדה הובהר לי שאין ברירה ואצטרך לחכות לטכנאי, בתמימותי חשבתי שיתאמו לי לאותו היום או במקסימום למחרת היום את הנציג, אבל הסתבר לי שאצטרך לחכות לפחות חמישה ימים ללא אינטרנט, רגזתי וכעסתי אבל זה לא עזר ונותר לי רק לחכות. ואז הגיע היום המיוחל והטכנאי הופיע. מיותר לציין ששעות התמיכה שלהם הם עד שעה 16 ולכן הייתי צריך לצאת מהעבודה במיוחד.
כשהגיע הטכנאי הוא שיחק עם איזה כבל, והודיע חגיגית כי הוא פתר את הבעיה, אמרתי לו שיבדוק שוב כי לא נראה לי הגיוני הפיתרון הפשוט הזה. לא עברה חצי שעה מאז שהוא יצא את ביתי ושוב אין אינטרנט, ושוב אותה רוטינה לחכות על הקו חצי שעה להוט, ושוב להתעצבן ושוב טכנאי יגיע רק עוד יומיים ושוב לצאת מוקדם מהעבודה במיוחד, ואז הגיע גם היום הזה ושוב הגיע טכנאי ושוב הוא שיחק עם איזה כבל ומיהר להודיע בגאווה כי הוא פתר את הבעיה, ואכן הפעם הוא היה הרבה יותר מוצלח מקודמו כי האינטרנט נפל רק אחרי שעתיים מרגע שהוא עזב את הדלת.ושוב מתקשר לשירות הלקוחות ושוב מחכה חצי שעה על הקו על חשבוני, הפעם הייתי כל כך נרגז וביקשתי את המנהל האחראי כי יש גבול לכל תעלול. אמרו לי שהוא יחזור אליי, וכמובן שעבר יום ואף מנהל לא טורח, לא הייתה לי ברירה והייתי צריך להתקשר שוב ולהמתין ולהמתין ושוב לקבל הבטחה שמנהל יחזור אליי, ושוב מחכה ומחכה. כעבור יומיים הגיעה השיחה הנכספת
והמנהל הודיע לי חגיגית שהמצב הזה ממש לא לרוחו, וזה לא צריך לקרות ושהוא ישלח לי את "הסיירת" של הטכנאים שלו מחר ונשים קץ לכל המצב הזה.
ושוב יצאתי מהעבודה מוקדם, והגיעו שני טכנאים של הוט ובדקו את התשתית, שיחקו עם איזה מכשיר ואמרו לי חגיגית כי צרותיי נפתרו והם שמו קץ לבעיה. אני הייתי מאוד קטן אמונה בקשר לכך הסברתי להם כמה טכנאים כבר היו כאן. עוד באותו שבוע הופסקה לי הצפיה בממיר ושוב התקשרתי לשירות הלקוחות בסופו של דבר עד שסודרה הבעיה עברו שבועיים שבהם לא יכולתי לצפות בטלויזיה.

כשאחרי כל זה האינטרנט שוב כשל החלטתי שהגיעו מים עד נפש, התקשרתי לשירות הלקוחות והודעתי שאני רוצה להתנתק, הפעם חזר אליי מנהל הרבה יותר מוקדם ממה שציפיתי, התחלתי לספר לו את כל השתלשלות העיניניים, והוא הציע לשלוח לי טכנאי נוסף, אמרתי לו שהספיק לי מהטכנאים שלו ואחרי חודשיים כאלה שבהם מבחינתי לא ניתן לי שירות ראוי אם הוא רוצה להתחיל איתי מחדש שיבטל את החיובים שחייבו אותי (בנוסף גם חייבו אותי על שירותי הוי או די שהובטחו בחינם), בתגובה הוא הציע לי זיכוי על חודשיים אינטרנט בחינם, לא הייתי צריך להשתמש בתואר שלי בכלכלה כדי לחשב את את שווי הזיכוי- 40 ש"ח הודעתי לו שזה פיצוי מעליב , הוצאתי כל כך הרבה כסף על שיחות טלפון מול שירות הלקוחות שלהם, שעות עבודה שהפסדתי, עוגמת נפש ועצבים, שאני מודה לו על הצעתו הנדיבה אבל אני רוצה להתנתק, הוא הבטיח לי שלא יחייבו אותי על ביטול החוזה כי הוא נגרם כתוצאה מבעיות תפקוד שלהם ובמקרים כאלה הם לא מחייבים אותך, הייתי בטוח ששימור הלקוחות בהוט ינסו להתקשר וליישר איתי את ההדורים , אבל כעבור מספר ימים התקשרה אליי נציגה וקבעה לי ניתוק ב4/2.

רצה הגורל ונקראתי לשירות מילואים כתוצאה ממבצע "עופרת יצוקה". כשהבנתי שאני אשתחרר ממש לקראת הניתוק התקשרתי לחברת הוט והסברתי לנציגה שאני במילואים ולא יהיה לי זמן להתארגן להחליף חברת אינטרנט וכבלים ואני מבקש שתדחה לי את מועד הניתוק, הנציגה הסכימה בשמחה ודחתה לי את המועד ל16.2.

ב5.2 יום חמישי בערב ניתקו לי את שירותי הכבלים והאינטרנט. כשהתקשרתי לבדוק מה הסיבה הודיעו לי שיש חסימה משירות הלקוחות והם עובדים רק למחרת הבוקר.
יום שישי בבוקר התקשרתי שוב וכשענתה לי הנציגה היא הודיעה לי שביקשתי להתנתק ולכן ניתקו אותי, הסברתי לה ששוחחתי עם הנציגה שלהם והיא דחתה לי את הניתוק, אז היא אמרה לי שהיא מצטערת אבל זה לא אפשרי, רתחתי מזעם , היא היתממה ואמרה לי ביקשת להתנתק ובגלל שרצינו לחסוך לך אז ניתקנו אותך. שוב הסברתי לה שאני מאוד רוצה להתנתק אבל בתיאום עם נציגה שלהם דחינו את המועד, היא אמרה לי אני מצטערת אני לא יכולה לעזור לך מלבד להעביר אותך לנציג המכירות שלנו, עניתי לה שזו חוצפה ושאני לא מתכוון לדבר עם המכירות שיחייבו אותי על מנוי חדש אני רוצה רק את מה שהובטח לי, אבל כמו שכבר למדתי על בשרי בחברת הוט הבטחות לחוד ומציאות לחוד, ביקשתי שתעביר אותי למנהל אחראי, אבל אז היא הודיעה לי כי בגלל שאני מנותק ואני כבר לא נחשב לקוח שלהם, אני לא יכול לדבר עם מנהל.
בעצבים וכעס ניתקתי את הטלפון ועברתי גם את הסופ"ש הזה בלי כבלים ואינטרנט. השלמתי עם זה והתחברתי לשירותי חברה מתחרה, וחשבתי שדרכינו שלי ושל חברת הוט נפרדו לנצח.

כעבור חודש אני רואה חיוב בגין השירותים לחודש פברואר בסכום של 160 ש"ח, נכנסתי לחשבון ישראכרט שלי אונליין וגיליתי כי בחודש מרץ הם כבר העבירו בקשת חיוב ל240 ש"ח.
שוב אותו רגש עצבים וכעס מוכר התקשרתי לשירות הלקוחות לברר את פשר העניין הזה.
נציגת השירות ענתה לי שחודש פברואר חויב אבל זוכיתי בגינו במרץ ולכן במקום 400 ש"ח קנס התנתקות אני אשלם רק 220 ש"ח. אמרתי לה שהובטח לי במועד הניתוק כי אני לא אהיה מחויב בשום קנס. אז היא אמרה הבנתי ורשמתי את מה שאמרת ואני יודיע לאחראי לחזור אלייך בהקדם האפשרי.אמרתי לה שנמאס לי לחכות להם כבר אז היא הבטיחה שהיא תרשום את הבקשה הזאת כבקשה דחופה ויצרו איתי קשר ממש מהר.
כמובן עד היום אף אחד לא חזר אליי (עבר כבר שבוע) ואני הרגשתי שהגיעו מים עד נפש והפעם אני לא הולך לוותר ולפנות לכל הגורמים האפשריים.








כרמי יניב
0505206064
שיינקין 44 דירה 4 כניסה ב'
גבעתיים

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה